سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

وصل برق یک هزار و ۱۳۲ روستای سیل زده لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: از مجموع ۱۱۴۵ روستای بی برق ناشی از سیل، فقط ۱۳ روستای صعب العبور باقیمانده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فریدون خودنیا ، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: از مجموع هزارو ۱۴۵ روستای بی برق ناشی از سیل، فقط ۱۳ روستای صعب العبور باقیمانده است.

 خودنیا گفت: با تلاش همکاران زحمت‌کش شرکت توزیع و عزیزانی که از دیگر استان‌ها به یاری برق استان شتافتند و ۱۰ روستای دیگر در سخت‌ترین شرایط و با عبور از عرض رودخانه کشکان در ناحیه شاهیوند برق‌دار شدند.

وی افزود: علیرغم تلاش‌های فراوان متاسفانه مسیر‌های خدمات رسانی به قدری سخت و نامناسب است که در بعضی نقاط همکاران تیر‌های چوبی را بر روی شانه‌های خود گذاشته و پس از حمل ۴۰ تا ۵۰ متر از مسیر، آن‌ها را نصب می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان داشت: روز گذشته در دو منطقه از رودخانه کشکان به دلیل شدت جریان آب غواصان موفق نشدند سیم‌های برق را به آنطرف رودخانه انتقال دهند که مجبور شدیم به روش‌های پرمشقت دیگری این مهم را انجام دهیم.

خودنیا تصریح کرد: شب گذشته پس از ساعت ۲۲ اکیپ‌های اجرایی را به ۱۰ گروه کاهش دادیم و در صورت مساعد بودن هوا و شرایط فیزیکی مسیر امروز نیز احتمال برقدار شدن ۱۰ روستای دیگر وجود دارد و فقط ۳ روستا باقی می‌ماند.

وی یادآور شد: در حال حاضر فقط یک مگاوات میزان خاموشی روستا‌های بی‌برق است که تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این میزان به صفر برسد.

انتهای پیام/پ 

برق ۱۱۳۲ روستای لرستان وصل شد/ ۱۳ روستا برق ندارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.