سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام فرهنگیان و دانش آموزان متقاضی برای حضور در اردو‌های جهادی

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعزام فرهنگیان و دانش آموزان متقاضی برای حضور در اردو‌های جهادی به منظور خدمات رسانی به سیل‌زدگان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سید یحیی میرعباسی رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تمامی فرهنگیان استان کرمانشاه به ویژه مربیان مرد عضو تشکیلات پیشتازان که آموزش‌های لازم برای خدمات رسانی به مردم در مواقع بحرانی را دیده اند، به همراه تمامی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم می‌توانند متقاضی شرکت در این اردو‌های جهادی که با هدف خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان برگزار خواهد شد، بشوند.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه قریب ۵۰۰ گروه تشکیلات پیشتازان داریم، گفت : این گروه‌های دانش آموزی ۱۶ تا ۴۱ نفره بوده و هر کدام یک مربی دارند که سالانه دوره‌های مرتبط با امداد و نجات را برای خدمات رسانی به مردم در زمان‌های بحرانی می‌بینند.

به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه حدود ۲۰ هزار دانش آموز عضو تشکیلات پیشتازان در استان کرمانشاه داریم که حدود ۷۰ درصد این دانش اموزان دختر هستند.

میرعباسی ادامه داد: فرهنگیان و دانش آموزانی که تمایل به حضور در مناطق سیل زده را دارند تا آخر هفته آینده مهلت دارند با مراجعه به سازمان دانش‌آموزی و یا ادارات آموزش و پرورش تمایل خود را برای حضور در مناطق سیل زده اعلام کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزانی که متقاضی شرکت در مناطق سیل زده شوند در سریع‌ترین زمان ممکن به مناطق سیل زده استان لرستان که استان کرمانشاه به عنوان استان معین برای خدمات رسانی به این استان انتخاب شده، اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به پنج روزه بودن اردو‌های جهادی خدمات رسانی به سیل زدگان، گفت: اعزام‌ها به صورت رایگان و از طریق سازمان دانش آموزی انجام خواهد شد.

میرعباسی ادامه داد: کمک به پاکسازی منازل مسکونی از گل و لای، شست و شوی فرش ولوازم خانه، توزیع اقلام و ... از جمله برنامه‌های اردو‌های جهادی دانش‌آموزی در مناطق سیل زده استان لرستان خواهد بود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون افراد زیادی متقاضی حضور در این اردو‌های جهادی نشده اند، از همه فرهنگیان و دانش آموزان دعوت کرد برای شرکت در این اردو‌ها برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: در جریان زلزله سال ۹۶ استان کرمانشاه تعداد زیادی از فرهنگیان و دانش آموزان از استان‌های مختلف کشور به طور داوطلبانه و خودجوش متقاضی شرکت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای خدمات رسانی شده بودند .

 

 

انتهای پیام/د

تمامی فرهنگیان استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به مردم در مواقع بحرانی را دیده اند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.