سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند توزیع دلارهای تقلبی در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری اعضای باند ۴ نفره توزیع دلار‌های تقلبی و کشف ۲۷۴ برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی از آنان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسین بساطی"فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت متصدی یک مغازه طلافروشی مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، فردی ناشناس در ازاء خرید زیور آلات، تعداد ۷ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری ارائه کرد که هنگام فروش آن‌ها متوجه تقلبی بودن اسکناس‌ها شدم.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اضافه کرد: بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت و با انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی در کمترین زمان ممکن متهم دستگیر و تمامی زیور آلاتی که با این روش کلاهبرداری شده بود به شاکی مسترد شد.

سرهنگ بساطی، عنوان کرد: با اعترافات متهم ۳ همدست وی نیز طی عملیاتی جداگانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و در بازرسی از داخل منزل آن‌ها تعداد ۲۷۴ برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و تمامی متهمان بازداشت شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.


انتهای پیام/م

 

کشف دلارهای تقلبی در شاهین شهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.