سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ؛

ضرورت توجه به حقوق مردم درجامعه

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت:حقوق مردم حق الناس است و در جامعه باید به رعایت آن توجه جدی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در مسجد حجت ابن الحسن عج محله انقلاب تبریز دردیدار بامردم این محله رعایت نکردن حق الناس را یکی از دلایل به وجود آمدن بلایای طبیعی عنوان کرد و گفت:اگردر یک جامعه به مردم ظلم شود وحقوق انسانها مورد توجه قرار نگیرد باعث می شود که خداوند رحمتش را ازآن جامعه دریغ کند و این عامل موجب به وجود آمدن بسیاری از بلایای طبیعی و ناهنجاری ها در جامعه می شود.

وی در ادامه گفت:زمانی که از حقوق مردم صحبت می شود،این حقوق فقط در مال مردم خلاصه نمی شود بلکه همه اعمال وموارد مادی و معنوی را در برمی گیرد.

این مقام قضایی یکدلی مردم استان در کمک به سیل زدگان اخیر کشور را بسیار ارزشمند دانست و افزود:کمک به هم نوعان باعث می شود که خداوند رحمت اش را به حال مردم نازل کند.

وی نامهربانی مردم بایکدیگر را یکی دیگر ازعوامل به وجود آمدن مشکلات و بلایای طبیعی در یک جامعه دانست وبیان کرد: اگردر یک جامعه احترام بزرگترهابشکند و مردم به یکدیگر رحم نکنند، خداوند هم در شرایط سخت به ما رحم نخواهد کرد.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه حل مشکلات مردم بایددر اولویت کارها قراگیرد،گفت : همه ما باید با تمام توان درخدمت مردم باشیم وبرای حل مشکلاتشان تلاش کنیم.

در آخر این دیدار رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان ومعاونین قضایی خود به مسائل حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کردند.

 

انتهای پیام/ش

رعایت نکردن حق الناس یکی از دلایل به وجود آمدن بلایای طبیعی

برچسب ها: دادگستری ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.