سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ دموکرات‌های به ظاهر خواب را به دوئل انتخاباتی دعوت کرد

ترامپ در توئیتی گفت: وجود برنی سندرز و جو بایدن خواب آلود به عنوان دو نامزد نهایی برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی در برابر بهترین عملکرد اقتصادی تاریخ کشور ما دیوانه وار است!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی دموکرات‌ها را به دوئل انتخاباتی دعوت کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: «من معتقدم وجود برنی سندرز و جو بایدن خواب آلود به عنوان دو نامزد نهایی برای حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آن هم شاید در برابر بهترین عملکرد اقتصادی تاریخ کشور ما و بسیاری اتفاقات عظیم دیگر، دیوانه وار است!»

ترامپ نوشت: «من مشتاقانه منتظرم با هر کس که در انتخابات حضور داشته باشد روبرو شوم. باشد که خدا روحشان را قرین آرامش گرداند.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۵:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
هی قلدرقمارباز : تو با تمام توان و حماقتت به تمام آمریکائیها و صهیونیستهای روی کره زمین ثابت کردی:
"" اول اسرائیل بعد آمریکا""حالا دو نفر بد که از توی بدتر نزد آمریکائیها بهترند میخواهی رای هم بیاورند!!! هی هی قلدرقمارباز ترامپ: تو با اطمینان میدانی که همانطور که تو به داداش بنیامین نتانیاهو و حزبش کمک کردی برنده انتخابات شد او و تمام صهیونیستهای روی زمین جاناً مالاً قدماً قلماً با تمام امکانات خودشان خوش خدمتی های تو را جبران میکنند بالاخره از هر دست که بدهی با همان دست هم پس میگیری........
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
ننگ بر امریکا