سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان زابل :

دریاچه هامون و چاه نیمه‌ها کاملا ظرفیت هر سیلابی را دارد/شهروندان به شایعات توجه نکنند

فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: مردم نباید به شایعات موجود توجه کنند چرا که همه دستگاه‌های مسئول با رصد لحظه‌ای بارندگی‌های کشور افغانستان آمادگی انتقال آب به دریاچه هامون و چاه نیمه‌ها را دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا گنجی فرماندار زابل با رد شایعات وقوع سیل در سیستان، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و مسئولین آمادگی کامل برای ورود آب از کشور افغانستان را دارند و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

وی افزود: شایعات موجود تنها با هدف ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان مطرح می‌شود و نباید به آن‌ها توجه کرد.

فرماندار ویژه زابل با تاکید بر اینکه دریاچه هامون و چاه نیمه‌ها کاملا ظرفیت هر سیلابی را دارند، بیان کرد: ما کاملا با مسئولان افغانستان در ارتباط هستیم و همچنین رصد لحظه‌ای سیلاب از طریق کارشناسان و ماهواره را در دستور کار داریم و بر اساس داده‌های موجود هیچ نگرانی از این بابت نداریم و به مردم نیز اطمینان می‌دهیم که هیچ خطری آنان را تهدید نمی‌کند.

وی ادامه داد: اصلا اینگونه نیست که هرچه باران در افغانستان ببارد وارد سیستان شود، کشور همسایه نیز از این آب استفاده کرده و ما نیز برنامه ریزی دقیقی برای مدیریت آن انجام داده ایم و اجازه نمی‌دهیم نه یک قطره آب هدر برود و نه حتی یک درصد خطری مردم خوب شمال استان را تهدید کند.

گنجی با گلایه از شایعه پدازان در فضای مجازی، گفت: برخی با اهداف خاص اقدام به انتشار شایعات می‌کنند و برخی نیز به دلیل ناآگاهی و ترس به این شایعات دامن می‌زنند، مردم بهتر است از طریق مراجعه رسمی اخبار را پیگیری کنند و به مطالب منتشره در شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند چرا که اگر کوچکترین مشکلی باشد به مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

دریاچه هامون و چاه نیمه‌ها کاملا ظرفیت هر سیلابی را دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.