سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اورژانس کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

تمهیدات اورژانس برای مقابله با خطرات احتمالی موج جدید بارندگی در کشور

کولیوند گفت: تیم‌های واکنش سریع با آمادگی کامل برای مقابله به حوادث در مناطق پرخطر و سیل خیز حضور دارند.

پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات اورژانس کشور برای موج جدید بارندگی‌ها، اظهار کرد: تمامی مراکز درمانی و تیم های اورژانس کشور در آمادگی کامل قرار دارند تا در صورت بروز خطرات احتمالی و ایجاد سیلاب ناشی از موج جدید بارش‌ها شروع به امداد رسانی کنند.

وی با اشاره سامانه بارشی که به زودی وارد کشور می‌شود، گفت: نیروهای امدادی کماکان در مناطق سیل زده در حال امداد رسانی هستند و تا عادی شدن اوضاع در این مناطق حضور خواهند داشت؛ نیروهای اورژانس کشور برای مواجهه با سامانه‌های بارشی و ایجاد سیلاب‌ها آماده هستند.

کولیوند تصریح کرد: حدود ۱۵۰ تیم عملیات ویژه در تمامی استان‌های سیل زده شامل استان اصفهان، لرستان، قم، تهران و خوزستان حضور دارند و مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان هستند؛ این تیم‌ها که همگی تیم‌های واکنش سریع هستند تا رفع ماکل خطر و مقابله با خطرلت احتمالی به مردم خدمت می‌کنند.

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: تیم‌های عملیات ویژه اورژانس کشور با آمادگی کامل برای  مقابله با حوادث در این استان‌ها مستقر هستند و هماهنگی‌های لازم با تمامی مراکز درمانی و اورژانس های پیش بیمارستانی انجام شده است.

انتهای پیام/

امدادرسانی اورژانس کشور به مردم مناطق سیل‌زده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.