سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جشنواره استانی مد و لباس در بوشهر

چهارمین جشنواره استانی مد و لباس ایرانی اسلامی در بوشهر با حضور طراحان و تولیدکنندگان لباس در دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه الزهرا (س) این شهر آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ٥٦ اثر تا پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرستاده شد که از امروز تا ٣٠ فروردین داوری خواهند شد.

فاطمه کرمپور بیان کرد: از این شمار ٢٧ گروه در بخش مانتو اجتماع، ٧ گروه در بخش پیراهن مردانه، ٧ مقاله در بخش علمی و ١٥ نفر در بخش طرح اولی‌ها (هنرجویان رشته طراحی دوخت) با هم رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از سه اثر برگزیده هر بخش قدردانی می‌شود، افزود: نمایشگاهی از این آثار همزمان با روز پایانی جشنواره در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر برای بازدید عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: توجه به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، ایجاد اشتغال، شناسایی ظرفیت‌های استان در این حوزه و معرفی جوانان طراح و دوزنده مد و لباس استان به حوزه‌های رقابت ملی و بین المللی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

آیین پایانی جشنواره مد و لباس استان بوشهر، ۳۱ فروردین ساعت ۱۷ در تالار مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

شرکت ۵۶ اثر در جشنواره مد و لباس بوشهر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.