سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی به ۲۰۳۰ نفر آسیب دیده از سیلاب در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال بارندگی‌های اخیر، امداد رسانی به ۲۰۳۰ نفر آسیب دیده از سیلاب در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رسول راشکی  اظهار کرد: شهرستان‌های ایرانشهر، کنارک، دلگان، نیکشهر، مهرستان، فنوج، زابل، زاهدان، هیرمند، سراوان، خاش و سرباز پس از بارندگی‌ها در چهار روز گذشته در استان گرفتار سیلاب شدند.

این مسؤل گفت: طی چهار روز گذشته در مجموع به ۲۰۳۰ نفر آسیب دیده از سیلاب امدادرسانی شد، و بیش از ۹۰۸ نفر نیز در مناطق امن اسکان داده شدند.

وی همچنین افزود: با توجه به نیاز برخی از مناطق نسبت به راه اندازی اردوگاه در مناطق امن و سوله‌های ورزشی اقدام شد و در این راستا تعداد ۱۹۴ دستگاه چادر نصب و در اختیار آسیب دیدگان قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۴۳۰ نفر از نیرو‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر با کلیه امکانات و تجهیزات امدادی کار امداد رسانی به آسیب دیدگان را بر عهده دارند.

وی گفت: ۱۹۴ دستگاه چادر جهت اسکان اضطراری آسیب دیدگان از سیلاب در استان سیستان و بلوچستان نصب و مورد استفاده قرار گرفت.

راشکی از راه اندازی اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شهرستان‌های، کنارک، چابهار، مهرستان و دلگان جهت استفاده آسیب دیده گان از سیلاب خبر دادو گفت:در این مناطق بدلیل شدت بارندگی‌ها و طغیان رودخانه برخی از مناطق که در مسیر رودخانه‌ها قرار داشتند باید تخلیه گردند اردوگاه اسکان اضطراری برپا شده است و تا امروز ۲۷ فروردین ماه تعداد ۹۰۸ نفر در این مکان‌ها مستقر شدند.

وی گفت: این اردوگاه اغلب در سالن‌های ورزشی و یا مکان‌های امن شناسایی شده برپا گردیده است.

در همین راستا تعداد ۳۰۸ تخته پتو، ۶۳۳ تخته موکت، ۱۸۲۱ کیلو گرم نایلون و ۱۹۶ بسته غذایی، ۲۲۸۷ کیلوگرم برنج و حبوبات، ۴۶۶ سایر اقلام خوراکی بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: نیرو‌های جمعیت هلال احمر همچنان در حال خدمت رسانی به آسیب دیدگان می‌باشند.

انتهای پیام/گ

امداد رسانی به  آسیب دیدگان سیلاب در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.