سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

برخی فکر می کنند مکتب شیعه بیشتر توجه به عزاداری ها دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: برخی فکر می کنند مکتب شیعه بیشتر به عزاداری ها توجه دارد و به شادی ها کمتر پرداخته است یا اهمتی به آن نمی دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد:  برخی فکر می کنند مکتب شیعه بیشتر به عزاداری ها توجه دارد و به شادی ها کمتر پرداخته است یا اهمتی به آن نمی دهد.

وی ادامه داد: به بحث انتظار در مراکز مختلف از جمله علمی باید پرداخته شود چرا که انتظار بحثی برای هدایت جامعه، مسائل فرهنگی و سیاستگذار‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه ما باید نیمه شعبان و مراسم دهه مهدویت را هم از نظر محتوا و هم شکل به خوبی برگزار کنیم ، ادامه داد: در شکل باید سمت و سوی جامعه را به طرف شادی های مشروع  هدایت و الگوهای شادی را در مراسم دینی و مذهبی به اجرا بگذاریم و به این شکل نباشد که فقط الگوهای مراسم عزاداری را به جامعه ارائه دهیم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به بحث گام دوم انقلاب و موضوعات زیادی که در آن وجود دارد ، ادامه داد: ۴۰ سرفصل قابلیت سرفصل آموزشی دارد و از آن می توان استفاده کرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های شاد در سراسر استان فارس  در نیمه شعبان، افزود: در شیراز مراسم راهپیمایی روز یکشنبه یکم اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح شروع می شود.

مسیرهای راهپیمایی نیمه شعبان

حجت الاسلام رضایی  با اشاره به مسیرهای راهپیمایی نیمه شعبان، ادامه داد: مردم در ۴ مسیر حرکت می کنند.

وی بیان کرد: مسیر شماره یک میدان امام حسین (ع)، میدان شهدا، خیابان نمازی، چهارراه پیروزی، بلوار شهید آیت الله دستغیب،  حرم مطهر شاهچراغ (ع)، مسیر شماره ۲ چهارراه پانزده خرداد، چهارراه مشیر، چهارراه پیروزی، بلوار شهید آیت الله دستغیب ، حرم شاهچراغ، مسیر شماره ۳ چهارراه غدیر، خیابان لطفعلی خان زند، سه راه احمدی، چهارراه پیروزی، حرم مطهر شاهچراغ (ع)، مسیر شماره ۴ چهارراه شاهزاده قاسم، خیابان حضرتی،  حرم شاهچراغ (ع) مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی نیمه شعبان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: برای رفت و برگشت مردم نیز سرویس و اتوبوس هایی در محله ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های نیمه شعبان تجمع در حرم شاهچراغ (ع) است که با سخنرانی و مداحی همراه است و در شهرستان ها نیز مراسمی مشابه آن نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام رضایی افزود: پارسال ۴۰۰ تکیه در نیمه شعبان توسط مردم برپا شده بود.

انتهای پیام/چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.