سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت بیش از ۶۸۰ دانش آموز در مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از ادامه روند برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر استان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یادواره شهدای دانش آموز در سال ۹۷ آغاز شده بود افزود: ادامه این دوره از مسابقات نیز از ۲۸ فروردین تا ۹ اردیبهشت سال جاری در سالن‌های ورزشی شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این مرحله از مسابقات در دو دوره تحصیلی متوسطه اول و دوم و در ۶ رشته مقطع با شرکت ۶۸۲ نفر دانش آموز ورزشکار، سرپرست، مربی، داور و عوامل اجرایی برگزار خواهد شد.

جعفری با بیان این که شرکت کنندگان در این مرحله از مسابقات در ۳ رشته ورزشی والیبال، هندبال و دو و میدانی در قالب ۵۰ تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت ادامه داد: تیم‌ها و نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

وی گفت: در هفته های آینده شاهد برگزاری مرحله پایانی مسابقات دانش آموزان دختر استان همدان در رشته دو و میدانی در مقطع اول و دوم متوسطه نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/ ش

برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان همدان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.