سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام :

کودکان تحت سرپرستی شیرخوارگاه از تمامی امکانات رفاهی برخوردار می‌باشند

معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام گفت: در شیرخوارگاه استان تمامی امکانات رفاهی وجود دارد و کودکان تحت سرپرستی این مرکز به طور کامل از این امکانات بهره مند هستند.

کردی معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در استان ایلام یک شیرخوارگاه دایر می‌باشد که تمامی امکانات رفاهی برای استفاده کودکان نگهداری شده در این مرکز در دسترس آنان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۵۶ کودک از بین کودکان تحت سرپرستی این مرکز نزد خانواده‌های خودی یا خانواده‌های جایگزین زندگی کرده و از سوی سازمان بهزیستی به صورت ماهیانه کمک‌هایی را دریافت می‌کنند.

  معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام اظهار کرد: این کودکان زمانی که به سن مناسب برای تحصیل برسند در مدارس عادی تحصیل می‌کنند و کلیه هزینه‌های مربوط به آنان توسط سازمان بهزیستی تامین می‌شود.

کردی در رابطه با این موضوع که کودکان تا چه زمانی در این مرکز نگهداری می‌شوند بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر کودکانی که تحت سرپرستی این مرکز قرار گرفته اند نزد خانواده‌های خودی یا خانواده‌های جایگزین ساماندهی شده اند و فقط تعداد محدودی از این کودکان امکان بازپیوند به خانواده هارا نداشته اند که آنان نیز تا زمان اتمام تحصیلات و ازدواج یا زندگی مستقل تحت سرپرستی بهزیستی می‌باشند.

وی ادامه داد: پس از ترخیص این کودکان در سن مناسب هزینه‌های ترخیص به آنان تعلق گرفته و به مدت ۵ سال نیز پیگیری‌های بعد از ترخیص توسط مددکاران این سازمان برای آنان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ د

 

برخورداری کودکان تحت سرپرستی شیرخوارگاه از کلیه امکانات رفاهی

برچسب ها: بهزیستی ، دانستنی ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.