سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۳ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در خصوص اجرای طرح نظارتی ویژه نوروزی گفت: در اجرای طرح ویژه نوروزی سال ۹۸ ،۳ هزار و ۳۷۳ مورد بازرسی از واحد های صنفی این شهرستان انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد گفت: در اجرای این طرح که از اول بهمن ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ اجرا شد با همکاری بازرسین این اداره و بازرسان اتاق اصناف به صورت برنامه ریزی شده و در دو شیفت صبح و بعد از ظهر از واحدهای صنفی عمده فروشی ها، واحدهای تولیدی و صنعتی، انبارها، خرده فروشی ها و... بازدید به عمل آورده اند.

قادری افزود: در مجموع بازدیدهای صورت گرفته ۳ هزار و ۳۷۳ مورد بازرسی انجام شده است که از این تعداد ۳۱۰ پرونده تخلف صنفی کشف گردیده و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده اند.

قادری در ادامه گفت: ارزش ریالی تخلفات کشف شده ۷۱۹/۰۶۰/۰۷۲ ریال بوده که جهت انجام مراحل اداری به اداره تعزیرات معرفی شده اند.

قادری در خصوص شکایات واصله مردمی گفت: ۱۴۰ مورد شکایت مردمی هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی واصل شده که از این تعداد ۳۴ واحد متخلف شناسایی شده است.

انتهای پیام/ع

بازرسی از واحد های صنفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.