آمازون ممکن است با راهاندازی یک سرویس مشابه با اسپاتیفای رقابت کند. سایت خبری Billboard ادعا میکنند که سرویس موسیقی آمازون رایگان بوده و تنها با تبلیغ درون خود کسب درآمد میکند. در ضمن گفته میشود ممکن این سرویس تا هفته آینده راهاندازی شود.
ممکن است شما یک فهرست محدود از آهنگهای روز را در اختیار داشته باشید اما حداقل این سرویس به شما این امکان را میدهد که به صورت رایگان به موسیقیهای جدید گوش کنید و برای استفاده از آن نیازی به ساختن حساب کاربری نداشته باشید. آماوزن مدتی است که یک سرویس اشتراکی دیگر برای موسیقی با نام Amazon Music دارد اما سرویس رایگانی که احتمالا به زودی راهاندازی میشود قرار است محدودیتهای دسترسی به کاتالوگها را از بین ببرد.
اما سوالی که برای ما و بعضی از کاربران ایجاد شده این است که این سرویس پخش موسیقی تا چه حد میتواند وسیع بوده و چند اثر مختلف در آن حضور خواهند داشت. البته نباید این مسئله را فراموش کنیم که با استفاده از این سرویس تهیهکنندگان مختلف میتوانند افراد بیشتری را به خرید فیزیکی آثار خود از طریق سیدی مجاب کنند، زیرا همکاری آمازون با آنها تنگاتنگ است.
البته آمازون هنوز نظری درباره این شایعات نداده است. با این وجود حقیقی بودن این شایعات امری غیر عادی نیست. حتی اگر سرویس موسیقی رایگان این شرکت همه موسیقیهای دنیا را درون خود نداشته باشد پتانسیل حضور کاربران بیشتر در آن بسیار بالاتر است و به این وسیله آمازون میتواند دستگاههای بیشتری از Alexa را به فروش برساند. کاربران به وسیله این سرویس جدید و دستگاه Alexa میتوانند موسیقی را به صورت مستقیم گوش دهند.
بیشتر بخوانید: پای رباتهای خودکار به سرویس تحویل کالای آمازون هم باز شد +فیلم
انتهای پیام/