سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی عدم مخالفت کنگره؛

آمریکا رسما سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد

خبرگزاری رویترز به نقل از اداره ثبت فدرال آمریکا از قرار گرفتن رسمی نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رویترز گزارش داد بر اساس اطلاعیه‌ای که صبح امروز دوشنبه به وقت محلی از سوی اداره ثبت فدرال آمریکا منتشر شده، دولت آمریکا رسما نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داده است.

طبق قانون، کنگره آمریکا تا امروز به مدت ۷ روز فرصت داشت با این تصمیم مخالفت کند. بر اساس اعلام رسانه‌های آمریکایی، سازمانِ در معرضِ اتهام از لحظه قرار گرفتن رسمی نامش در فهرست سازمان‌های تروریستی ۳۰ روز فرصت دارد در دادگاه به آن اعتراض کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، دوشنبه هفته گذشته (هجدهم فروردین) ساعاتی قبل از شروع انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در اقدامی که به سرعت از سوی بسیاری از کشورها و گروه‌ها مورد انتقاد قرار گرفت، بیانیه‌ای را امضاء کرد که به موجب آن، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمره سازمان‌های تروریستی خارجی قرار گرفت. 

متعاقب این تصمیم، شورای عالی امنیت ملی ایران نیز ستاد فرماندهی نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه غرب آسیا (سنتکام) و نیروهای وابسته به آن را تروریستی اعلام کرد.

دوشنبه گذشته همزمان با تصمیم دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در صورتی که کنگره در مهلت قانونی ۷ روزه خود با این تصمیم مخالفت نکند، اطلاعیه آن رسما در دفتر اداره ثبت فدرال آمریکا منتشر شده و این تصمیم وارد فاز اجرایی خواهد شد. اتفاقی که امروز رخ داد.

هرچند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیش از این تصمیم نیز از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته بود اما قرار گرفتن نام این سازمان در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی، تجلی دیگری از خصومت آمریکا با کشورمان و استفاده ابزاری واشنگتن از تروریسم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
من از اول هم نتونستم تو اینستاگرام فعالیت کنم .نمیدونم چرا خوشم نمیمومد. حس میکردم دارم توی تالار آیینه کار میکنمو همه نگاهم میکنن.
متولد مهر
۱۳:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
به قول رهبر عزيزمون دوره بزن درو تموم شده، يكى بزنى ده تا ميخورى . حالا آمريكا يكى زد منتظر باش كه نيروهات تو گورستانى كه خودت ساختى دفن خواهند شد . اونوقت ميفهمى اينجا ايرانه و بايد جلوش تعظيم كنى تا نفس كثيفت رو نبريديم كه انشاالله ميبريمش.
سعید
۱۱:۵۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
تمام این اتفاقات و تصمیم گیری ها در راستای طرح صهیونیسم است آنها با تمام توان وارد عمل شده اند و قصد دارند ایران عزیز ما را تجزیه کنند .و برای،همین قصد دارند سپاه رو از مردم جدا کنند .
ابی
۱۰:۴۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
امریکا فقط میتونه ایران رو تحریم کنه. هیچ کاری دیگه ای نمیتونه انجام بده. اگه مردم به هم رحم کنن و دچار ترس و استرس نشن و جلوی بحران روانی گرفته بشه و گرانی و احتکار نشه کار برامون خیلی راحت میشه. همیشه هدف تحریمها نارضایتی مردم بوده. با قناعت و ترحم و گذشت امریکا رو میشه پشت سرگذاشت.
روح اله
۱۰:۳۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
سلام
ظاهرا همه ی دنیا یه طرف / ایران ما یه طرف
بچرخین تا بچرخیم
سپاه وارتش در قلب ما هستن
لبیک یا مهدی (عج)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
آمریکا هیچ غلطی نمینونه بکنه و خداوند دشمنانمان را از احمق ها قرارداده است .تا رهبرمان و سربازان جانفشانمان در سپاه و بسیح و ارتش هستند هیچکس غلطی نمی تواند بکند.
شکوری اسنقی مهربان
۱۰:۰۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خوب بیان اجراکنن.
اصولااسلام ومسلمانان بویژه ایران اسلامی همیشه حامی وپرچمدار صلح بوده وهست وخواهدبودوتاریخ وخصوصاانقلاب مااین رانشان می دهدولی امیرکه اززمان پیدایش که حدود240سال است کشف شده ومتاسفانه تقریبا250جنگ رسمی به راه انداخته،پس ماباجنگ وکشتاربیگناهان وکودکان بی گانه ایم ولی اگرکسی بخواهدتعدی کنددهان اوراکمافی اسابق خوردمی کنیم.
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
همه ملت ايران سپاهي است
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
الان غرب پرستان راحت شدن؟
زیر بار نرو
۱۰:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
فقط باید بمب اتم بسازیم .تا کسی نتونه حرف مفت بزنه.این یه حقیقته.فرصتو از دست ندید تا برجامو خودشون به هم زدن شما هم خارج شید و بمبو بسازید.تنها راهمون همینه
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
هی ترامپ : همراه با دارودسته دالتونهای کاخ شیشه ای کاخ سفید حالا که سنگ پرتاب کرده اید خیلی مواظب باشید که همان سنگ با ضربتی بیشتر به سمت شما و کاخ شیشه ای واشینگتن هاوس نخورد:
1) تولید میخ و چوب برای تابوت را در اولویت کاری قرار دهید تا عده ای تابوت ساز از این رهگذر به نان و نوائی برسند و به جانتان دعا کنند.
2) دیروز سربازان شما در خلیج همیشه فارس مقابل سرداران سپاه سرشان را پائین انداخته و زانو زده بودند و رسماً با اشک ریختند التماس کردند و معذرت خواهی کردند که اشتباه کرده ایم و در فردای آینده ژنرالهایتان را خواهیم دید که در کنار سرداران غیور سپاه و زیر پرچم این نیرو که مزین به دستور الهی از کتاب قرآن است زانو زده و اشک خواهند ریخت شما خیلی زود دیروزتان را در خلیج همیشه فارس از یاد برده اید تکرار این عملیات برای سرداران ما به راحتی خوردن یک لیوان آب خوردن است....
2)منطقه ما و سپاه پاسداران ما ارتش ونزوئلا نیست که با کودتا و اعزام 5000 یگان سنتکام در دلشان بخواهید هراس ایجاد کنید....
3)ارتش لیبی نیست که در شرق و غرب کشور آنان را با برادر کشی به جان هم بیاندازید و با یگانهای سنتکام خود غیر محسوس در بین آنان نفوذ کنید تا منابع و ثروت ملی کشورشان را به یغما ببرید و یک کشور مستقل یکپارچه را به شرقی و غربی تقسیم کنید و بر مردمی که علیه دیکتاتورشان خون دادند بر گرده انقلابشان که کاملاً مردمی بود سوار شوید و مسلمانان را به جان مسلمانان بیاندازید.....
4) ارتش سودان نیست که با کمک یگانهای سنتکام خود در بین آنان کشور یکپارچه آنها را به شمال و جنوب تقسیم کنید و ملتی را که علیه سرنگونی دیکتاتور خود اقدام کرده اند را با کودتای ارتش به حاشیه برانید و بر هدایت محصول انقلاب مردمی آن سوار شوید و هدایت کنید و نیروهای سنتکام خود را بین ارتشیان این کشور مسلمان پخش کنید تا منابع و ثروت ملی سودان را غارت و چپاول کرده و مسلمانان را با دست مسلمانان بکشید
و....و....و....افغانستان - یمن - کوبا ...........نیست با ایرانی و سپاهی طرف معامله هستید سنگی را که پرت کردید بدون محاسبات بوده و پشیمان خواهید شد...............
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آل سعود
مرگ بر انگلیس
مرگ بر فرانسه
مرگ
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
سپاه پاسداران این نهاد برخاسته از دل توده های مستضعف ملت ایران و این محبوب دل تک تک ایرانیان بایستی خود را به پیشرفته ترین سلاحهای رزمی مجهز کند چرا که دشمن با این اقدام خبیثانه خوابهای آشفته ای برای کشور دیده است که بایستی به جدیت خود را به پیشرفته ترین سلاحها مجهز کنیم و البته قویترین سلاحها سلاح ایمان و تقوا است که سپاه اسلام به آن مجهز بوده نیروهای رزمی شیطان بزرگ آمریکا از این موهبت الهی محروم هستند البته تا زمانی که اسرائیل این نطفه حرام از منطقه نابود نشود تهدید کلیه کشورهای اسلامی به قوت خود باقی خواهد ماند .به امید نابودی این رژیم پلید در منطقه .
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
جواب ابلهان خاموشیست!!!
عمار
۰۸:۰۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین یکی از بزرگترین ارزشهای اسلامی قرآنی انسان ساز باشکوه و با عظمت و قدرتمند و مقتدر دستاورد خونبهای تمامی شهدا و صدیقین و حضرت امام خمینی قدس سره شریفنی است و از قلب و جان امت مستضعفین متحد و یکپارچه برخواسته شده و حفظ و صیانت از تمامی ارزشهای خرد و کلان انقلاب اسلامی وظیفه کل امت مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص میباشد ، دشمن دشمن است و به دشمنیش از هر لحاظ تمام و کمال ادامه می دهد و تنها راه در مقابل دشمنی دشمنان قسم خورده اسلام ومسلمین مقاومت و پایداری و صیانت و حفظ و حراست از تمامی ارزشهای اسلامی قرآنی انسانی است و ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن و انسش آمریکایهای بی رحم و بی وژدانهای کافر و منافقین کور دل و غاصب و دزد و کلاهبردار و تروریست پرور و فاسد و فاسق و دروغگویان متظاهر شارلاتان شکنجه گران قرن بی تمدن و بدون حقوق بشر و حامیان و همپیمانانشان و جیره خوارانشان و کار گذارانشان و علاقمندان و دوستارانشان در شرق و غرب عالم هستی بدانند که در مقابل امر و اراده خداوند جل جلاله قرار گرفته اند و جز نابودی و شکستهای پی در پی و خاری و خفت و ذلت و نکبت و فرو رفتم در باتلاقهای کثافات و لجنزار تاریخ راه به جایی نمیبرند و در دنیا و آخرت عقوبت سخت و خشنی در انتظارشان است .
سوره ۴۷: محمد - جزء ۲۶ آیه ﴿۷﴾ : اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم بسم اللّه الرحمن الرحیم ، يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ (اي كسانيكه ايمان آورده ايد اگر دين خدا را ياري كنيد، خداوند شما را ياري كرده وقدمهايتان را استوار مي سازد)
والسلام و صلوات و التماس دعا و التماس تفکر و عمل به قرآن کریم خداوند جل جلاله . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . لبیک یا رسول الله ص .
سیدرضا
۰۶:۰۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
سلام . آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و فکر کنم بوی الرحمن آمریکا بلند شده باشه .
نذير
۰۶:۰۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
حضرت أقا در سخنراني ديروز خود فرمود ند دشمن نفسهاي آخر خود را مي كشد'پس خوشا بحال عزيز ان سپاه وبسيج كه اين لحظات اخر شيطان بزرگ ،تاريخ ثبت خواهد كرد كه پاسداران انقلاب اسلامي وبسيجيان تا زمان مرگ آمريكا در مبارزه با اين جرثومه فساد ودفاع از اسلام ناب محمدي (س)وولايت لحظه اي درنگ نكرديد وأين أقدام أمريكا مهر تأييد اين مطلب بود
ناشناس
۰۴:۲۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
سپاه یعنی مردم
بهمن
۰۹:۰۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
سخن کوتاه و به حقی گفتی
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
سپاه یعنی مردم.... پیروزی حق بر باطل نزدیکه انشاءالله
احسان
۰۳:۵۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
این یارو دیوانست خودشم حالیش نمیشه چی میگه مردم کشور خودشم از دستش به تنگ اومدن تکلیف ما با شیطان بزرگ روشنه ولی نمیشه که باهمه دنیا جنگید باید بتوانیم به نحوی از راه دیپلماسی مشکلاتمان را با دنیا حل کنیم دیپلماسی سران کشورمون باید قوی بشه
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
آخرشوخراب کردی.منهم اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
آمريکا هيچ ديپلماسي سرش نميشه
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
امیدوارم عقلای امریکایی زوتر قلاده ترامپ ببندن ک منطقه ما گورستان نیروهای امریکایی نشه
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
ان شاء الله گورستانشون میشه
امید
۰۱:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
آخه این اسرائیل چی داره که امریکا انقدر براش هزینه میده آخرشم بخاطره اسرائیل خودشو نابود میکنه
ناصر
۰۰:۳۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
یه وقت میبینی دو نفر درگیرن یکیش حسابی کتک میخوره و به هر حربه ای هم متوسل میشه باز کتک خوره، خودشه و نهایتا فقط فحاشی میکنه الان وضعیت آمریکاس به هر دری زد سرپوزی خورد و فعلا داره فحاشی میکنه و معمولا فحاشی هم با خوردن سیلی تموم میشه
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
احسنت
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
درود بر سپاه اسلام
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
حالا يه عده وطن فروش دلشان خنگ شد.
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه وطن فروشارو
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
خدا دشمنان سپاه رو ریشه کن کنه انشالله
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
الهي آمين
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
انشالله دشمنان اسلام نابود بشن
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
من هم يک سپاهيم
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
سپاه به قوه الهی انقدر قدرتمند هست که نیازی به آمریکا و دست پرورده های آمریکا نداره...این لیست فاقد ارزش هست
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
درود بر سپاه
I
۰۰:۰۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
بزا بزاره مگه حالا گذاشتن یا نزاشتن براشون فرقی داره
حسینی
۲۳:۵۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
شیطان بزرگ ننگت باد
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
اگر سپاه نباسه ممپلکتی هم نیست امام فرمودند اگر امریکا خوبی شما رو گفتند بدونید کار شما ایراد دارد واگر از کار شما عصبانی شد بدونید راه رو خوب دارید میرید وادامه بدید من جونم رو برای این مملکت وسپاه میدم گرچه بیکارم
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
من مطمئنا سپاه و مقام معظم رهبری صددرصد برای این غلط کاری امریکا برنامه دارن هرچند ما از دولت و مجلس انتظار بیشتری داریم و داشتیم که البته تا حالا چیزی ازشون ندیدیم جز کارهای نمایشی معمولی ؛
مهدی
۲۲:۵۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
تو کشور خودمون هم دشمنان سپاه زیاد داریم بنازم بر سپاه که تو خارج وداخل این همه دشمن داره اما فقط راه خودش را میره وحفظ نظام کشور وناموس وامنیت وآرامش مردم کشورش براش از همه چیز مهمتره واین نیست جز در سایه رهبری مقتدر و هوشمندانه مقام معطم رهبری
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
آمريكا نفس هاي آخرش را دارد تجربه ميكند
سجاد حسن زاده فرد
۲۲:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
جانم فدایه سرلشگر قاسم سلیمانی جانم فدایه سرلشگر جعفری فرمانده محترم کل سپاه...... لعنت بر ترامپ....لعنت بر جان بولتون.....لعنت بر پامپو پهلوان پنبه امریکایه جنایتکار
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
به خدا قسم دلم روشنه،قربونش برم خدارو آمریکایی‌ها ومتحدینشون سالهای سال برنامه ریزی میکنن بیلیونها دلار خرج کردن داعش درست کردن نقشه خاورمیانه میانه به نفعشون تغییر تغییر کنه نتیجش چی شد نسل بسیار جوان فرماندهان سپاهی وارتشی در جبهه‌های جنگ سوریه وعراق ظهور کرد که خیلی هاشون زمان جنگ تحمیلی رو اصلا درک نکرده بودن فاطمیون،زینبیون،دفاع الوطنی سوریه،حزب الله لبنان،انصار الله یمن ووو که شده بلای جون خودشون ونوکراشون شد.
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
آمریکا بیجا کرد
اکبر
۲۱:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
هر موقع ارتش آمریکا،،، در رویا رویی با سپاه،،، جرأت کند به طرف برادران پر افتخار سپاه ،، تیری شلیک کند،،،، که گمان نمیکنم از این جسارتها داشته باشد،،،، میتوان گفت ،، بلوف نزده

آنها خودشان و مزدورانشان در منطقه میدانند،، که این حرفها ،، لاف است
سپاه خط قرمز ماست
۲۱:۳۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا، بالاخره گور خودشون رو کندن.
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
ببخشید شما؟
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر آمربکا
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
خب قرار بده...لیست آمریکا هیچ سندیت و کوچکترین ارزشی برای ما نداره
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
لعنت بر امریکا
عباس فیروزپور
۲۱:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
مگر ما چه رودوایسی با آمریکا داریم ؟ما در مقابل آمریکا نامحدود محضیم فقط اقدامات آمریکا باید برای ما انگیزه ایجاد کند برای گسترش خودمان
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
سپاهیان همان فرزندان این مردم هستند و دلبندان عزیز ایرانن اگر سپاه نبود الان دشمنان و داعش سر مردم بی گناه می بریدن و جنایت میکردن آرامش مردم همه مدیون فداکاری و از جان گذشتن عزیزان سپاهی است قربون خاک پاشون
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
ارتش تروریست (آمریکا) نه تنها در غرب آسیا بلکه حتی در خاک خودش هم نباید روی آرامش رو ببینه ، کمترین کاری که ما میتونیم بکنیم تجدید نظر در صنایع موشکی مون یعنی برد موشک هامون رو بالای 2000 کیلومتر (موشک قاره پیما و..........) افزایش بدیم و..........
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
تنگه هرمز مسدود شود تا آمریکا تسلیم شود
امیرمهدی
۲۰:۲۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
دولت فاسد آمریکا پایتخت تروریست در جهان می باشد.
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
نمیشه اینکارو کرد
Ali
۲۰:۰۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
آمریکاه هیچ غلطی نمی تواند بکند
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
بخاطر همين هم اين همه دست و پا ميزنه
کاکو
۲۰:۰۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
باید پایگاه های امریکا در منطقه را منفجر کنیم و خون کثیف سربازان امریکایی را بریزیم . افغانستان و عراق و سوریه رو به قتلگاه سربازان امریکایی تبدیل کنیم . فان حزب الله هم الغالبون
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
ترامپ پول هارو از لابی صهیونیستها میگیرد و هر کار انها میخواند امجام میدهد. ترامپ فقط دستورات انها رو اجاره میکند افرادی مثل شلمن ادلسون که حامی درجه یک مالی ترامپ هستند. آنها میگویند فلان کار رو بکن تا دور بعد حمایت بشی.
لعنت خدا و پیغمبر خدا بر صهیونیست ها. از همان زمان موسی ع اینها نامردانی بیش نبودند.
فریبرز کیانی راد
۲۰:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
بسمه تعالی .با سلام و عرض ادب ، اولا آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و سپاه پاسداران موجب عزت
انسانیت انسان در تمام جهان است و خواهد شد..
ثانیا، بایستی وکلا ی حقوق بین‌الملل متخصص اتفاقا
در طی مهلت های قانونی در دادگاه مربوطه اعلام شکایت متقابل بنماید.و حتی در دیوان بین الملل لاهه
نیز طرح شکایت فوری نماید.
ثالثا، با مدارک موجود الی ماشاالله از اینکه آمریکا چه
خود و چه ایادی تروریستی می پرورد، را سریعا جمع
آوری و دسته بندی کرد و همه مراجع دادگاههای بین‌الملل
و آمریکا و سازمان ملل بصورت متقن ارائه نمود. خصوصا اینکه جامعه مردم جهان در این زمینه روشن
هستند، که کشوری با 242 سال تأسیس که 226 سال آنرا
با جنگ افروزی برای گزران اقتصاد داخلی و خارجی اش
با فروش سلاح ناچار به گذران بوده، و قرداد های بلاک واتر و غیره ، رسوا تر کرد. و از این موقعیت به نفع خودمان ، و حقانیت سپاه پاسداران بهترین استفاده را
ببریم. درود بر ایران اسلامی
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
آمریکا همه رو مثل خودش میبینه
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
کافر همه را به کیش خود پندارد
بختیاری
۱۹:۴۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
باید همه ارتش خونریز و خونخوار
آمریکا را تروریست بدانید کیست که نداند ارتش آمریکا میلیونها انسان بیگناه را به خاک و خون کشید و خانه های بسیار و شهرهای زیادی را نابود و دولتها و ملتهایی را به نابودی کشاند.
سپاه قلب ایران و ایرانی و همه ملتهای منطقه است.
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
درود برسپاه عزیز
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
رهبرمون دیگه باید برجام رو آتش بزنند .
دیگه وقت اون رسیده که قدرت ایران اسلامی را دنیا ببیند.
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
طلا ک پاکه چ منتش ب خاککه!!!!
مجید
۱۹:۰۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
ما باسپاهیم.مرگ بر آمریکا
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
بزرگترین تروریست جهان غلط کرد !با اون رییس جمهور نادانش
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
این ۴ نفر واسه چی مخالفت زدن؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
ایناکه مخالفت کردندیاخوابندیامزدور.
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
مرگ برسردمداران بی عقل امریکا..
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
خوب ما 30 روز فرصت داریم باید اعتراض کنیم و در دادگاه آنها را محکوم کنیم اینکه ما دست روی دست بزاریم و کاری نکنیم اشتباه بزرگی هست
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
به کی اعتراض کنی؟ به سازمان هایی که خود حامی تروریست هستن؟ مگه تونستید حقتان را از برجام بگیرید در حالی که آمریکا به راحتی از آن خارج شد! در حالی که برجام را معاهده بین المللی می خواندند!
حمیدرضا میرکیانی
۱۸:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
باید از برجام خارج شویم , اف ای تی اف را نیز فراموش کنیم , و ارتش امریکا هم باید مانند تکفیری های داعش مورد شدیدترین برخوردها مخصوصاً در منطقه خلیج فارس و کشورهای همسایه قرار گیرد , امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند , اسلام پیروز نهائی این کارزار خواهد بود
سیدعلی خادمی
۱۸:۴۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
ومکروا ومکرالله والله خیر الماکرین

مرگ برآمریکا
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
دشمنان خدا و اسلام رای مخالف زدن
حسین یک
۱۸:۴۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
جالب اینکه برخی ساده لوح یا نفوذی دشمن آمریکایی ها را به تندرو و معتدل تقسیم می کردند و این ثابت می کند که جناح های آمریکایی، برای منافع شخصی شان و ضدیت با کشورمان از هیچ تندروی دریغ نمی کنند؛ حالا وقت آن است که ضرب شستی محکم به تروریست های آمریکایی در منطقه بدهیم و همانند داعش با آنها رفتار کنیم...بستن تنگه هرمز هم باید روی میز قرار گیرد...این گستاخی ها محصول انفعال در سیاست خارجه مخصوصا در برجام بوده..
سید
۱۸:۴۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
آمریکا رسما و غیر رسما هیچ غلطی نمی تواند انجام بدهد !
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه.
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
زیاد نگران نباشید. آمریکا در آستانه فروپاشیه.
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
فعلا که داره یه غلطهایی میکنه باید جواب اساسی داد