سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۸ کیلو مواد مخدر در بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر از کشف ۸ کیلو مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با عاملان افیونی و سوداگران مرگ در شهرستان بهشهر به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۷ متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از محل فعالیت آنان ۸ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند.
 
وی با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی بشمار می‌رود، گفت: لازم است خانواده‌ها در این زمینه کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و در برابر فروشندگان مواد مخدر بی تفاوت نباشند.
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ
 
 

کشف موادمخدر در بهشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.