سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۶ کیلوگرم تریاک از یک سوداگر مرگ در بابلسر

فرمانده انتظامی بابلسر از کشف ۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه، موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ رضوانی گفت:پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از توقیف یک دستگاه خودرو‌ی متعلق به متهم که در امر تو زیع مواد مخدر از آن استفاده می‌شد به همراه ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به متتهم در این راستا خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی بشمار می‌رود، گفت: لازم است خانواده‌ها در این زمینه کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و در برابر فروشندگان مواد مخدر بی تفاوت نباشند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای پیام/آ
 

سوداگر مرگ دستگیر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.