سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد امنیت در مناطق سیل زده خراسان رضوي

فرمانده انتظامي استان خراسان رضوی از اقدامات ويژه براي کمک رساني به مناطق سیل زده و برقراري نظم و امنيت در اين مناطق خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامي استان خراسان رضوی گفت: برابر پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و با توجه به بارش‌های شدید از بعد از ظهر روز گذشته مناطقی از شهرستان‌های جغتای، تربت جام، سرخس، کلات و بردسکن و دیگر مناطق استان شاهد آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب بودیم.

وی افزود: نیرو‌های فرماندهی انتظامی استان با تمام تلاش و توان کامل در مناطق مذکورحضور یافته و با انجام خدمات رسانی به شهروندان، آماده امداد رسانی بوده است.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس خراسان رضوی تا زمانی که امنیت کامل و جو ارام در مناطق حاکم نشود در‌آمادگی کامل است و خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه مورد ناامنی و مشکلی گزارش نشده است.


سردار تقوی از شهروندان خواست در هنگام بارش‌های شدید بهاری از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و به توصیه‌های پلیسی و همچنین هشدار‌های دیگر سازمان‌های امدادی و ایمنی توجه بیشتری داشته باشند تا از بروز حوادث و خطرات احتمالی پیشگیری شود.
 
انتهای پیام//د.ف
 

مناطق سیل زده در امنیت کامل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.