سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۲۱۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: ۲۱۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به جوانان این شهرستان در سال گذشته پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان در ستاد ساماندهی امور جوانان از عملکرد بانک‌های تویسرکان در پرداخت تسهیلات ازدواج قدردانی کرد و گفت: امسال به هر یک از زوجین ۳۰۰ میلیون ریال وام ازدواج پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه جوانان ظرفیت بسیار ارزشمندی هستند افزود: جوانان باید به نحو شایسته‌ای به عنوان مدیران آینده کشور پرورش یابند.

مومیوند ازدواج و اشتغال را مهمترین دغدغه حوزه جوانان دانست و گفت: امروز در بحث ازدواج از فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی فاصله گرفته ایم.

وی با تاکید بر احیای فرهنگ اصیل و ریشه‌دار ایرانی ـ اسلامی به عنوان یک نیاز ضروری امروز در جامعه بیان کرد: با بازگشت به ریشه اصلی خود و کنار گذاشتن فرهنگ‌های غیر ایرانی ـ اسلامی می‌توان ازدواج را آسان سازی کرد.

فرماندار تویسرکان تمام فرهیختگان، نخبگان، فرهنگیان و مدیران را برای نهادینه کردن زندگی ایرانی ـ اسلامی در جامعه فراخواند و تاکید کرد: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و هنرمندان در ترغیب جوانان به ازدواج آسان و استحکام بخشی این ازدواج با ترویج فرهنگ‌های اصیل بومی نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/ د 

۲۱۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در تویسرکان پرداخت شد

برچسب ها: تسهیلات ، وام ازدواج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.