سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش پیاده روی خانواده در قزوین برگزار می‌شود

همایش بزرگ پیاده روی خانواده ۱۳ اردیبهشت ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در نشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده فت: این همایش ۱۳ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و روز معلم از مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تا سینما فدک بوستان باراجین برگزار می‌شود.

حبیبی افزود: برگزاری باشکوه این همایش، نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است و باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرد.

حبیبی، رویکرد اصلی این همایش را حضور بانوان عنوان کرد و افزود: مادران عمود خیمه ورزش خانواده هستند.

صدیقه ربیعی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین هم در این نشست گفت: این همایش ظرفیت ویژه‌ای برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف محسوب می‌شود و باید از ظرفیت آن برای جذب گردشگران و رونق اقتصادی استان استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین هم در این نشست گفت: سال گذشته ۱۴ همایش پیاده روی در قزوین برگزار شد و قزوین تنها استانی بود که سه همایش پیاده روی در سطح ملی برگزار کرد.

عباس علایی مقدم، افزود: سال گذشته ۱۷۰ هزار نفر از مردم قزوین در همایش پیاده روی خانواده حضور یافتند و امیدواریم امسال با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، شاهد ثبت این رویداد بزرگ ورزشی در کتاب رکورد‌های گینس باشیم.

انتهای پیام/ک

همایش بزرگ پیاده روی خانواده ۱۳ اردیبهشت ماه در قزوین برگزار خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.