سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در آماده باش هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر با بیان اینکه ۷۵ پایگاه اورژانس و پنج بیمارستان آماده ارائه خدمات به سیل زدگان هستند گفت: تمام مراکز بهداشتی درمانی این دانشگاه در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمد مهران امینی فرد ظهار داشت: سه نشست مدیریت بحران تاکنون در حوزه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار شده است.

وی ادامه داد: کار خدمت رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی سطح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می‌شود و هیچ گونه خللی در روند خدمات رسانی تاکنون به وجود نیامده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در خصوص تامین اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی مراکز درمانی بیان کرد: ذخیره دارویی و تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی انجم شده و در این مورد مشکلی وجود ندارد.

وی به اقدامات و هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات به مادران باردار ساکن در مناطق مستعد سیل و بحران گفت: ۱۸ مادر باردار تاکنون توسط خودرو‌های این دانشگاه به مناطق مستعد و به دور از خطر انتقال یافته و کار امداد رسانی به این افراد درحال انجام است.

انتهای پیام/گ

آماده باش مراکز بهداشتی ایرانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.