سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال گذشته ۳۴۲ نفر در سوانح رانندگی جان باختند

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از فوت ۳۴۲ نفر در تصادفات رانندگی برون شهری استان طی سال گذشته خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ محمد حیدری  رییس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش حدود سه درصدی فوتی‌های تصادفات استان در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته ۳۴۲ نفر در تصادفات برون شهری استان جان باختند که این تعداد نسبت به سال ۱۳۹۶ بافوت ۳۵۲ نفر، حدود سه درصد کاهش داشته است.

وی از افزایش شمار مجروحان تصادفات در سال گذشته خبر داد و افزود: در تصادفات سال گذشته جاده‌های استان ۵۲۱۹ نفر مجروح شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته با ۴۸۹۴ مجروح، بیش از شش درصد افزایش داشته است.

حیدری گفت: حدود ۵۸ درصد فوتی‌های تصادفات مربوط به برخورد دو وسیله نقلیه با یکدیگر است که عمدتا در محور‌های دو طرفه رخ می‌دهد.

وی محور کرمانشاه به سمت اسلام آبادغرب، کرمانشاه به سمت کامیاران، کرمانشاه به سمت روانسر، اسلام آبادغرب به سمت حمیل و روانسر به سمت پاوه را بحرانی‌ترین محور‌های استان عنوان کرد و افزود:همچنان بیشترین تصادفات در میان خودرو‌های سواری مربوط به پراید و بیشترین کشته ومجروح نیز مربوط به سرنشینان این خودرو است.

وی به ایمنی پایین این خودرو اشاره کرد وافزود: علاوه بر ایمنی پایین این خودروی سواری، متاسفانه رانندگان با سرعت بالا با این خودرو در محور‌ها تردد می‌کنند که این امر بر شدت ضربه در تصادفات می‌افزاید و در نتیجه سرنشینان آن کشته و یا مجروح می‌شوند.

انتهای  پیام/ز

بیشترین تصادفات در میان خودرو‌های سواری مربوط به پراید است

برچسب ها: تصادف ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.