به گفته خانپور، این نمایشگاهها در کشورهای روسیه، آلمان، فرانسه، ترکیه، کنیا، آلمان، اوکراین، مالزی، امارات، اندونزی، هند، عراق و افغانستان برگزار شده بود.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، افزایش سطح فروش لحظهای در فضای نمایشگاه ها، افزایش سفارش خرید مشتریان، تثبیت حضور شرکت در عرصه بازارهای داخلی و خارجی، جلب مشتریان جدید و بالقوه، معرفی کالاها و خدمات جدید شرکتها از مهمترین دلایل حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاههای داخلی و خارجی است.
خانپور ادامه داد: در سالجاری این شرکت اعزام واحدهای تولیدی را به ۱۳۰ نمایشگاه داخلی و ۳۰ نمایشگاه خارجی در دستور کار خود قرارداده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به حمایتهای این شرکت از واحدهای تولیدی گفت: در این زمینه شرکت شهرکهای صنعتی استان ۵۰ درصد از هزینههای حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاههای داخلی و خارجی را از سقف ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان تشویق و جذب واحدهای تولیدی پرداخت میکند.
انتهای پیام/ک