سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاتم: علیاری از با شرف ترین بازیکنان سایپا است/ علی دایی فقط به پرسپولیس خدمت کرد

سرپرست تیم فوتبال سایپا تهران گفت: رضا علیاری از باشرف‌ترین بازیکنان سایپا است و اتهام تبانی به او نمی‌چسبد.

علی حاتم، سرپرست تیم فوتبال سایپا تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست ۳ بر ۲ این تیم مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی هم مقابل پرسپولیس انجام دادیم که خوشبختانه طبق اعلام برخی کارشناسان اگر از فرصت هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم. با وجود نمایش خوب بچه هایمان نتیجه آنچه می‌خواستیم نشد.

او ادامه داد: روز گذشته از ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال در ترکیب سایپا مقابل پرسپولیس استفاده کردیم. این موضوع حاصل یک کار تیمی است و اعتقاد دارم در فوتبال تیم سازی و اخلاق مهم است. در حالی که متاسفانه روز گذشته شرایط روی سکو‌های ورزشگاه آزادی خوب نبود.

حاتم درباره اهانت هواداران پرسپولیس به علی دایی گفت: علی دایی به جز خدمت، کار دیگری در پرسپولیس نکرده است، اما همه جا موافق و مخالف وجود دارد. متاسفانه برای کنترل سکو‌ها فرهنگ سازی خوبی نشده است. مردم برای لذت بردن از فوتبال باید به ورزشگاه بیایند نه اینکه با حضورشان در استادیوم به فردی مانند علی دایی که از افتخار‌های فوتبال ایران است توهین کنند.

او درباره متهم شدن رضا علیاری، مدافع تیم سایپا از سوی هواداران تیم‌های مدعی قهرمانی به تبانی در بازی با پرسپولیس اظهار داشت: در فوتبال هر بازیکنی اشتباه می‌کند، اما این کار را با میل و علاقه اش انجام نمی‌دهد. من با شخص رضا علیاری کاری ندارم، اما در فوتبال اگر اشتباه فردی نباشد گلی هم زده نمی‌شود. علیاری یکی از با شرف‌ترین بازیکنان سایپا است که بار‌ها با آسیب دیدگی برای تیممان بازی کرده است. کل فوتبال دنیا علی دایی را می‌شناسند و می‌دانند در تیم‌های تحت هدایت او هیچ وقت ذهن کسی سمت اینگونه مسائل هم نمی‌رود، اما متاسفانه برخی‌ها در جامعه یک شایعه‌ای را ساخته و سایران هم آن را ادامه می‌دهند. تمام بازیکنان سایپا با تمام وجوشان برای برتری مقابل پرسپولیس به زمین رفتند و تمام تلاش خود را هم به کار گرفتند.

او ادامه داد: در فوتبال یا روی کار تاکتیکی گل به ثمر می‌رسد یا اشتباه فردی، اما اینکه یک بازیکن با اشتباهش عامل گل خوردن تیم خود شود دلیلی ندارد که بگوییم او تبانی کرده است. ماهیت فوتبال همین است و افرادی که چنین شایعاتی را می‌سازند فوتبالی نبوده و این ورزش را درک نمی‌کنند. تمام بازیکنان سایپا شریف هستند و برخی از این وضعیت سوء استفاده می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره مشخص شدن زمان دیدار معوقه سایپا با ذوب آهن اظهار داشت: به هر حال فشردگی خاصی در بازی‌های لیگ وجود دارد. برخی مواقع لیگ ۲ ماه تعطیل است و برخی مواقع هم باید هر چهار- پنج روز یک بار بازی کنیم. سایپا هم تیم جوانی است که باید به این شرایط بسازد.

حاتم درباره میزان دریافتی بازیکنان سایپا تا پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: باشگاه ما تا حدی نسبت به تعهداتش عقب است و شرایط خوبی هم ندارد. متاسفانه تاکنون به بخشی از تعهدات عمل نشده است، اما باشگاه قول داده در این هفته پولی را به بازیکنان پرداخت کند تا میزان دریافتی آن‌ها به ۶۰ درصد برسد.


بیشتر بخوانید:

اسدی: روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و باختیم

دایی: پرسپولیس از ما بهتر بود / چرا همه سوت‌ها به ضرر تیم ما است؟ / ۳۵۰ میلیون تومان را نگرفته‌ام


انتهای پیام/

آخرین اخبار از شرط بندی و تبانی در لیگ برتر فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
بختیاری
۱۰:۲۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
می خواستم ببینم جریان واریز معوقات دایی توسط باشگاه پیروزی در این موقع حساس چه بود؟
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
دایی که بعد از بازی تکذیب کرد