سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ستاد ساماندهی جوانان قوچان در تمامی دستگاه ها

فرماندار قوچان گفت :هدف از ایجاد ستاد ساماندهی جوانان استفاده از پتانسیل آنها در دستگاهها و حوزه های مختلف شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رجائی نیا فرماندار قوچان در جلسه ساماندهی جوانان قوچان  گفت:باید به جوانان که بخش مهم و جمعیت زیادی از جامعه را در بر می گیرند توجه بیشتری شود و نباید صرفا به جوانان به عنوان افرادی خام و ناپخته نگاه کرد، زیرا جوانان افرادی هستند خلاق، نوآور و با پتانسیلهای نهفته و انرژی های فراوان که می توان به صورت هدفمند در بخشها و حوزه های مختلف از آنها استفاده کرد.

وی باتاکید بر این مطلب که باید مشکلات و آسیبهای جوانان توسط دستگاههای اجرایی شناسایی و نیازهای آنان مورد توجه قرار گیرد افزود: اگر قرار است برای جوانان کاری انجام دهیم باید از خود جوانان استفاده کنیم، باید روحیه و شرایط شان رادرک کنیم و از تمام توان آنها در حوزه های مختلف استفاده و برنامه ریزی کنیم.

فرماندار قوچان با اشاره به این مطلب که یکی از مجموعه هایی که در امر استفاده از جوانان بسیار فعال و خوب عمل کرده است مجموعه هلال احمر است تصریح کرد: نتیجه این اعتماد فعالیت های بسیار خوب این مجموعه در سطح کشور، استان و شهرستان است که می توان روحیه تلاش، کوشش و پشتکار را در نیروهای این مجموعه به خوبی درک کرد.

رجائی نیا ادامه داد: همه اعضای ستاد باید افرادی را خارج از مجموعه و سیستم اداری خود به عنوان مشاورین جوان و با تخصص و مرتبط با موضوع کاریشان انتخاب کنند تا از نظرات و پیشنهادات مشاوره ای آنان درحوزه های مختلف تصمیماتی،درسطح شهرستان استفاده کنیم.

وی با بیان این مطلب که ما وظیفه بستر سازی اشتغال را بر عهده داریم اظهار داشت: یک تفکر غلط در جامعه ایجاد شده است که امروزه جوانان ما انتظار میز و صندلی دارند.باید این فرهنگ را تصحیح کنیم.ما بستر ساز اشتغال هستیم و باید با ساختار و راهنمایی درست ،پتانسیل و ظرفیت جوانان را به سمت و سوی واقعی خود سوق دهیم.

فرماندار قوچان بر ارائه برنامه ای مدون جهت اوقات فراغت تابستانی تاکید و گفت: تابستان فرصت مناسبی است برای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و باید از هم اکنون برای اوقات فراغت تابستانی برنامه ریزی های لازم انجام شود تا جوان و نوجوان ما تا قبل از آغاز تابستان برای خود برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام//ح.خ


استفاده از پتانسیل های نهفته جوانان قوچان در بخش های مختلف

برچسب ها: جوانان ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.