سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت دروازبان محبوب به سنگر تراکتوری‌ها

محمد رضا اخباری دروازبان محبوب این روز‌های تراکتور در آستانه بازگشت به ترکیب اصلی تیمش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اشتباهات فاحش محسن فروزان دروازبان اول تراکتور سازی در بازی مقابل سپید رود ۳ امتیاز حساس این دیدار را ازاین تیم گرفت واین عامل باعث شد تا اطلاع ثانویه از تیم کنار گذاشته شود.


با این حال به نظر می‌رسد اخباری در ۵ بازی باقیمانده تراکتور در لیگ برتر وظیفه حفاظت از سنگر این تیم پر طرفدار را این تیم را بر عهده خواهد داشت.

اخباری در نیم فصل به جمع تراکتوری‌ها پیوست و پیش از این ۲ سال خوب را در این تیم سپری کرده ودر بین پرشور‌ها محبوبیت زیادی دارد و به کارگاه گجت شهرت پیدا کرده است.

نباید از زحماتی که محسن فروزان برای تراکتور کشید چشم پوشی کرد، اودر ۹ بازی دور برگشت تنها یک گل دریافت کرد و در ۸ بازی تحت هدایت جرج لیکنز کلین شیت کرده و به سمت شکستن رکورد حسینی حرکت کرده بود.


اما اتفاقات بازی سپیدرود غروب فروزان را به همراه داشته و هوداران تراکتور خواستار جدایی او از این تیم هستند، ان‌ها حتی می‌گویند جامی که با فروزان به دست بیاید را نمیخواهیم.


پرشور‌ها می‌گویند شاید هم نه هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند، اما اشتباهات فروزان در بازی سپید رود جنس دیگری داشت و اشتباهاتی که عمدی بوده بخشیده نخواهد شد.


با این اوصاف حتی می‌توان پیش‌بینی کرد که دیگر فروزان در ترکیب تیم تراکتورسازی قرار نخواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

 

محمد رضا اخباری دروازبان محبوب این روز‌های تراکتور در آستانه بازگشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۵:۰۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
برا چي برگشت؟