سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام معاونت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

دریافت خدمات ۴۴ میلیون نفر از طریق سامانه وزارت بهداشت/ لاشه دام‌های مناطق سیل‌زده پاکسازی شده است

شریعتی گفت: اقداماتی مؤثر با هدف پیشگیری از آلودگی محیط در راستای پاکسازی لاشه دام‌های مناطق سیل‌زده انجام گرفت.

محمد شریعتی قائم مقام معاونت بهداشت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: افراد وزارت بهداشت به طور مستمر قبل از وقوع سیل در مناطق سیل‌زده آماده به خدمت بودند و از همان ساعت اولیه وقوع این حادثه در حال امداد رسانی به مردم و آسیب دیدگان هستند. در حال حاضر اطلاعات کامل از مناطق سیل زده داریم و در زمینه پیشگیری از بروز بیماری‌های مختلف اقدامات کافی و لازم را انجام داده‌ایم.

قائم مقام معاونت وزارت بهداشت تأکید کرد: وزارت بهداشت به طور مستمر سلامت آب را در مناطق سیل‌زده کنترل می‌کند و در راستای پاکسازی لاشه دام‌های مناطق سیل‌زده اقداماتی مؤثر را با هدف پیشگیری از آلودگی محیط انجام داده است .

وی بیان کرد: با استفاده از سامانه‌های وزارت بهداشت اطلاعاتی کامل از گروه‌های هدف مانند مادران باردار در مناطق سیل‌زده داریم و برنامه‌ریزی خوبی در راستای ارائه مراقبت‌های بهداشتی و درمانی به این افراد و سایر گروه‌های آسیب‌پذیر انجام شده است.

شریعتی گفت: سامانه‌های مختلف به ما اطلاعاتی خوب از ساکنان مناطق سیل‌زده داده‌اند و همین مسئله باعث ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیرانه شده است.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ میلیون نفر در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام و در حدود ۴۴ میلیون نفر خدمات از طریق این سامانه دریافت کردند.

شریعتی یادآوری کرد: در حال حاضر مشکلی از نظر مراقبت‌های بهداشتی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد و اقدامات پیشگیرانه به خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/

جمع‌آوری اطلاعات کامل از سازمان و مناطق سیل زده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.