سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ مجموعه نامه‌ای به خدا در لاهیجان

مجموعه نامه‌های برگزیدگان نخستین مسابقه نامه‌ای به خدا در لاهیجان چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: مجموعه نامه‌های برگزیدگان مرحله اول و نهایی نخستین مسابقه نامه‌ای به خدا با عنوان "ساز دنیا را برایم کوک کن" به چاپ رسیده است.

وی افزود: این مسابقه با هدف ایجاد انگیزه برای مطالعه، مهارت نوشتن، پرواز تخیل، راستگویی، دریافت انرژی کائنات، مشارکت در کارگروهی و ترغیب به فعالیت‌های اجتماعی شکل گرفت.

مسئول روابط عمومی ارشاد گیلان اظهار داشت: در خوانش نامه‌ها که توسط شهلا شهابیان (رئیس خانه داستان بیژن نجدی و مدرس کلاس داستانویسی خلاق از نویسندگان پیشکسوت)، نیلوفر امیدی (از مدرسان آثار کلاسیک و بنیانگذار کلاس‌های شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان لاهیجان) و نگار نادری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، موارد زیادی هیات داوران را با چالش انتخاب روبرو کرد.

مصفا خاطرنشان کرد: نخستین مسابقه نامه‌ای به خدا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در راستای شناسایی و پرورش استعدادها، تشویق به نوشتن آرزو‌ها و رویاها، تقویت خلاقیت و تمرین نگارش و گستردگی گنجینه لغات در زمستان ٩٧ در ۲ گروه سنی کودک و نوجوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه از بین ٢٤٨ نامه رسیده ۴۵ نامه به مرحله نیمه نهایی و ٨ نامه برگزیده در مرحله نهایی معرفی شدند، گفت: نامه‌های برگزیده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در یک مجموعه به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ع

انتشار مجموعه "ساز دنیا را برایم کوک کن" در لاهیجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.