سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تخلفات در حوزه میراث فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: کاهش تخلفات در حوزه میراث فرهنگی تنها با همکاری مجموعه نیروی انتظامی در سطح استان میسر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در دیدار با سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل که در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: کاهش تخلفات در حوزه میراث فرهنگی تنها با همکاری مجموعه نیروی انتظامی در سطح استان میسر خواهد بود.

وی با تقدیر از همکاری تنگاتنگ مجموعه نیروی انتظامی با یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اردبیل، گفت: نیازمند هماهنگی بیشتر برای به حداقل رساندن تخلفات و جرایم در حوزه میراث فرهنگی هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر رونق تولید در سال‌جاری، افزود: این شعار در حوزه گردشگری و صنایع دستی با افزایش خدمات به صورت کمی و کیفی در حوزه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه صنایع دستی امکان‌پذیر خواهد بود.

فلاحی ادامه داد: قابلیت‌های استان اردبیل از نظر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار قابل توجه است و ما سعی داریم این قابلیت‌ها را برای گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنیم.

وی بیان کرد: داشتن بیشترین آبدرمانی‌ها در سطح کشور، بیشترین پیست اسکی تا پایان امسال، بیشترین آمار ورود گردشگران از گمرک بیله و قابلیت‌هایی از این قبیل می تواند اردبیل را به قطب گردشگری در منطقه تبدیل کند.

انتهای پیام/ع

معرفی قابلیت های استان اردبیل برای گردشگران داخلی و خارجی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.