سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا ۵۵ میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: پزشک شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد مبلغ ۵۵ میلیون ریال به بخش ccu بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کردند.

سامرند مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در اقدامی خداپسندانه خیرخواه دکتر فرشید شریفی مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال را به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرد .

وی افزود: هدف از اقدامات خداپسندانه خیرین مهابادی توسعه امکانات مورد نیاز بخش سلامت در راستای ارتقا سلامت شهروندان می‌باشد و اقدام خداپسندانه این عزیزان در این عرصه راهگشای مشکلات حوزه سلامت در شهرستان است.

وی ادامه داد: این مبلغ  برای خرید یک دستگاه رایانه، دو عدد ویلچر، یک دستگاه ترمو متر دیجیتالی و تعداد ۴ صندلی برای ارباب رجوع اهدا شده است.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه خیرین مهاباد که در عرصه‌ی سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده نهایت تقدیر و تشکر خود را به عمل آورده و توفیق و سعادت روزافزون خیرین را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام / س خ

خیر مهابادی مبلغ ۵۵  میلیون ریال را  به بیمارستان امام خمینی مهاباد اهدا کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.