سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

به مردم سیل زده کالپوش باید توجه ویژه شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم سیل زده کالپوش نیازمند کمک های بیشتر مسئولین هستند و باید به آنها توجه ویژه تری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیران ستاد خدمات سفر نوروزی استان با اشاره به موقعیت استان سمنان در مسیر حرم رضوی اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت‌های استان سمنان، گذر زائران رضوی از این استان بوده و باید از این ظرفیت در جهت تبلیغ مهمان نوازی مردم سمنان استفاده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به تاکید اسلام بر محبت و مهمان نوازی افزود: مهمان نوازی با مسافران می‌تواند ثمرات بزرگی از جمله شناساندن خلق و خوی نیک مردم استان را به مردم کشور تبلیغ کند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به ظرفیت‌های غنی استان سمنان در آثار و ابنیه فرهنگی تصریح کرد: علی رغم وجود آثار غنی فرهنگی در استان سمنان، متاسفانه بسیاری از مردم با این آثار آشنا نیستند که باید در حوزه معرفی این آثار به مردم تلاش شود.

وی با اشاره به سیل اخیر در کالپوش از توابع شهرستان میامی گفت: سیل به مردم کالپوش خسارات فراوانی وارد کرده و باید به مردم این منطقه در جهت کاستن از آلام و درد و رنج آن‌ها توجه بیشتری شود.

جمال مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان و دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی استان هم در این جلسه با اشاره به فعالیت کمیته‌های ۹ گانه خدمات سفر در استان گفت: برای اولین بار تمام تاسیسات گردشگری استان با ۳۷ درصد رشد، رتبه اول در کشور را کسب کرده است.

وی با اشاره به فعالیت دبیرخانه ستاد خدمات سفر نوروزی در ایام نوروز در استان اظهار داشت: در جهت استفاده بهینه مردم و گردشگران از فضا‌های گردشگری استان به دنبال ایجاد دبیرخانه دائمی خدمات سفر در استان سمنان هستیم.

در این جلسه هر یک از مدیران نیز گزارشی از عملکرد کمیته‌های خود در ایام نوروز ارائه کردند.

انتهای پیام / گ 

دیدار مدیران ستاد خدمات سفر نوروزی استان سمنان با آیت الله شاهچراغی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.