سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب مقام کشوری دختران تکواندوکار گیلانی

دختران تکواندوکار گیلانی ۳ مقام کشوری کسب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محسن سترگی، رئیس هیات تکواندوی استان گیلان گفت: دختران تکواندوکار گیلانی موفق به کسب ۳ مقام رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور شدند.

وی با بیان اینکه در جریان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی دختران نوجوان کشور در تهران ورزشکاران گیلانی توانستند ۳ مقام سومی را کسب کنند، افزود: در این مسابقات، در وزن چهارم (۴۹ کیلوگرم) مائده رحیمی از استان گیلان پس از ورزشکارانی از سمنان و خوزستان مقام سوم و مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

رئیس هیات تکواندوی گیلان اظهار داشت: در وزن هفتم (۵۹ کیلوگرم) آناهیتا فقیرآزاد دیگر تکواندوکار گیلانی نیز توانست پس از تکواندوکارانی از مازندران و تهران روی سکوی سوم قرار گیرد و به مدال برنز دست یابد.

سترگی خاطرنشان کرد: در وزن دهم (۶۸+ کیلوگرم) نیز زهره جانعلی زاده دیگر تکواندوکار گیلانی حاضر در این رقابت‌ها پس از ورزشکارانی از اصفهان و لرستان، موفق به کسب مقام سوم این وزن و مدال برنز شدند.

وی افزود: در رقابت‌های تکواندوی آزاد نوجوانان دختر کشور، ۶۳۴ تکواندوکار از استان‌های مختلف به مدت ۳ روز در تهران با هم به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات برتر اوزان مختلف به اردوی تیم ملی راه یافتند.

رئیس هیات تکواندوی استان گیلان تصریح کرد: مائده رحیمی، آناهیتا فقیرآزاد و زهره جانعلی زاده ۳ تکواندوکار گیلانی که در این مسابقات روی سکوی سوم قرار گرفتند به اردوی تیم ملی تکواندو دختران نوجوان کشور نیز راه یافتند.

انتهای پیام/ع

موفقیت دختران تکواندوکار گیلانی به کسب مقام رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.