سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد خبر داد:

تشریح برنامه‌های هفته جوان در یزد

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد گفت: برنامه‌های هفته جوان از بیست و هشتم فروردین همزمان با یازده شعبان روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) در استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد طالبی معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به  برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته جوان در استان یزد گفت: دیدار استاندار با جوانان منتخب استان در حوزه‌های مختلف ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و علمی، برگزاری مراسم و جشن تجلیل از جوانان مختلف با حضورتندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان، رونمایی از کتاب ،ایده‌های کار آفرینی، با توجه به شعار سال، برگزاری دورهمی سمن‌های جوانان و همچنین برگزاری پیاده روی خانوادگی از جمله‌های برنامه‌های هفته جوان در استان است.

وی افزود: بازارچه خیریه‌ای با همت تشکل‌های جوانان و با رویکرد کمک به هموطنان سیل زده از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه در محل گذر فرهنگ و هنر استان برپا می‌شود.

 معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: برنامه‌های هفته جوان از بیست و هشتم فروردین همزمان با یازده شعبان روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) فرزند امام حسین (ع) در استان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ی

 برگزار  برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته جوان در استان یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.