سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب شایعه کمبود سوخت در جنوب استان کرمان

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: مردم به شایعات توجه نکنند چرا که مسئولان در تمامی شرایط اوضاع را رصد می‌کنند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بنی اسد رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: هیچ کمبود سوختی نه تنها در جیرفت بلکه در کل استان نداریم و تمامی تمهیدات لازم برای شرایط بحرانی اتخاذ شده است لذا مردم نگران سوخت نباشند.

وی تصریح کرد: با توجه به هجوم مردم، بطور طبیعی جایگاه‌ها با اتمام سوخت مواجه می‌شوند چرا که هر جایگاه عرضه سوخت ظرفیت مشخصی دارد و با اتمام ظرفیت باید منتظر سوخت رسانی جدید باشد.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد از ورود ۱۵ تانکر حامل بنزین به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد خبر داد و گفت: این تانکر‌ها حامل ۵۰۰ هزار لیتر بنزین هستند لذا مردم نگران کمبود سوخت نباشند.

علی بنی اسد به تعطیلی سه جایگاه عرضه سوخت جیرفت طی عصرشنبه اشاره کرد و افزود: تمامی این جایگاه‌ها در حال سوخت رسانی به مردم هستند لذا مردم از هجوم به پمپ‌های بنزین خودداری کنند.

وی گفت: هم اکنون تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در حال ارایه خدمت به مردم هستند.

وی افزود: در پی اخطاریه‌های هواشناسی مردم جیرفت با هجوم به جایگاه‌های سوخت موجب ترافیک در صف بنزین شدند.
انتهای پیام/ی

شایعه کمبود بنزین  در جنوب کرمان تکذیب شد

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.