سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۲۵ فعال قرآنی از همدان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان‌ از دیدار ۲۵ نفر از قاریان، حافظان و فعالان قرآنی استان با رهبر معظم انقلاب در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رامین غلامی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان‌گفت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری مسابقات قرآنی است.

وی اضافه کرد: همه ساله با تمام شدن مسابقات بین‌‌المللی قرآن جمهوری اسلامی، فعالان قرآنی از استان‌های مختلف به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف می‌شوند که امسال نیز این دیدار، روز دوشنبه ۲۶ فروردین‌ ماه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه گفت: از استان همدان نیز ۲۵ نفر از برترین‌های قرآنی استان به همراه فعالان قرآنی سراسر كشور و متسابقان سی‌ و ششمین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم با رهبر معظم انقلاب ديدار خواهند کرد.

وی بیان کرد: این تعداد از فعالان قرآنی استان همدان از میان قاریان، حافظان و مربیان قرآن و از شهرستان‌های مختلف استان انتخاب شده‌اند که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ ش

همدانی ها به دیدار مقام معظم رهبری می روند

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.