سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس؛

تشکیل ۱۰۳ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: در سال گذشته به ۱۰۳ پرونده تخلفات حوزه درمان در شعب تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی و متخلفان به پرداخت ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در سال گذشته به ۱۰۳ پرونده تخلفات حوزه درمان در شعب تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: این پرونده‌ها شامل اخذ وجه اضافه از بیماران در بیمارستان ها، فعالیت بدون مجوز، عدم حضور مسئول فنی و... بوده که در شعب ویژه تخلفات بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و احکام قانونی صادر شده است.

مبشری با اشاره به جریمه ۴ میلیارد و چهارصد میلیون ریالی برای این پرونده‌ها، افزود: در مواردی که وجه اضافه از بیماران دریافت شده حکم به استرداد اضافه دریافتی به بیمار صادر شده و در دیگر پرونده‌ها نیز مواردی همچون تعطیلی موسسه غیر مجاز، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی داشته ایم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس مرجع تشخیص تخلف در پرونده‌های بهداشتی، دارو و درمان را دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و گفت: شهروندانی که شکایاتی در این حوزه دارند می‌توانند با مراجعه به کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی شکایت خود را مطرح تا پس از بررسی موضوع، پرونده متشکله جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شود.
انتهای پیام/م

رسیدگی به پرونده تخلفات حوزه درمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.