سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش و پرورش، نقش موثری در توسعه و ترویج ورزش در جامعه دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : آموزش و پرورش نقش موثری در توسعه و ترویج ورزش در جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یزدان پناه مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : توجه به آموزش و پرورش و سرمایه گذاری در آن موثرترین روش برای ترویج و توسعه ورزش همگانی در جامعه است.

 وی به نقش پررنگ آموزش و پرورش در استعدادیابی ورزش قهرمانی اشاره کرد و گفت : تعامل و همکاری هیات ووشو استان با آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌های مشترک زمینه ساز کشف و پرورش استعداد‌های ورزشی است.

 یزدان پناه تصریح کرد: تربیت بدنی و ورزش مقوله‌ای است که در هر اجتماعی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارمی باشد و نقش موثر آن در شکوفایی استعداد‌های مختلف افراد و تقویت ظرفیت‌های اخلاقی، تربیتی، جسمانی، ذهنی، عقلی، مهارتی و اجتماعی دانش آموزان انکارناپذیر است.

رضا مهدی پور رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه نیز با تقدیر از تعامل و همکاری موثر آموزش و پرورش در امور ورزشی گفت: ترویج ورزش همگانی و استعداد یابی در بستر آموزش و پرورش نقش مهمی در استعدا یابی و توسعه ورزش همگانی دارد.

مهدی پور به نقش موثر مربیان ووشو در استعداد یابی نخبه‌ها اشاره و بیان کرد: مربیان برتر هیات ووشو در راستای شناسایی و معرفی دانش آموزان مستعد تشکیل شده و بزودی فعالیت خود را در مدارس آغاز خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/د

توجه به آموزش و پرورش و سرمایه گذاری در آن موثرترین روش برای ترویج و توسعه ورزش همگانی در جامعه

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.