سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری چابهار:

حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل خدمت الزامی است

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: با توجه به احتمال وقوع سیلاب آمادگی دستگاه‌های اجرایی جهت جلوگیری از حوادث احتمالی در محل خدمت الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،رحمدل بامری اظهار داشت: هواشناسی از امروز تا اواسط هفته برای سراسر استان سیستان و بلوچستان خصوصاً جنوب استان رگبار‌های متوسط تا شدید باران پیش بینی کرده است از همین رو به توجه به احتمال وقوع سیلاب آمادگی و حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران جهت جلوگیری از حوادث احتمالی در محل خدمت الزامی است.

وی افزود: برای جلوگیری از حوادث احتمالی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چابهار تاکید شده است تا کلیه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران به ویژه بخشداران، شهرداران در شهر‌ها و دهیاران در روستا‌ها ضمن بازدید و نظارت بر مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و انهار از باز بودن دهانۀ پل‌ها و مسیل‌ها مطمئن شوند تا در صورت بروز سیلاب و یا طغیان رودخانه‌ها، سیل از مسیر اصلی خود خارج نشده و به شهر‌ها و روستا‌ها آسیب وارد نکند.

سرپرست فرمانداری چابهار با اشاره به اینکه تمام تدابیر لازم برای کاهش مشکلات احتمالی اتخاذ شده است، تصریح کرد: پیشگیری اصل اول مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: درست است که بلایای طبیعی قابل پیش بینی نیست، اما افزایش توانمندی و حفظ آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور رویارویی با حوادث و بلایای طبیعی جهت مقابله و کاهش اثرات آن یک اصل مهم و ضروری است.

بامری گفت: در بحث مدیریت بحران تمام دستگاه‌های اجرایی باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشند تا با ارائه خدمات به موقع و مدیریت صحیح بتوان صدمات و خسارات را به کمترین حد ممکن کاهش داد.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار افزود: اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع و صحیح نقش مؤثری دارند و ضروری است تمام اخبار و اطلاعات را از طریق فرمانداری و ستاد مدیریت بحران دریافت و منتشر کنند.

انتهای پیام / ا 

احتمال وقوع سیلاب آمادگی و حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی

برچسب ها: سیل ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بلوچ
۰۹:۳۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
به این میگن فرماندار.کاش فرماندار ایرانشهر بود.