سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش جلوه‌های خدمت در جشنواره نوروزی پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره‌ای با عنوان "خدمات نوروزی پلیس، جلوه‌های خدمت" گفت: این جشنواره با نمایش اقدامات شاخص و ویژه پلیس با هدف کاهش آسیب ها، تخلفات و تلفات انسانی به موازات فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیرانه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به گستره فعالیت‌های پلیس در عرصه برقراری نظم و امنیت و به ویژه در مناسبت‌های خاص از جمله نوروز، با هدف کاهش آسیب ها، تخلفات و تلفات انسانی و به موازات فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیرانه، معاونت اجتماعی ناجا اقدام به برپایی جشنواره نوروزی پلیس جلوه‌های خدمت با شعار"نشاط بهاری، نظم و قانون مداری" کرده است.

وی افزود: این جشنواره در پنج  بخش عکس، فیلم، خاطره، شعر و مقاله در محور‌های "پلیس؛ حافظ امین جان و مال مردم"، "پلیس؛ هوشیاری، دقت و سرعت عمل"، "پلیس؛ اخلاق، ادب و تکریم ارباب رجوع"، "پلیس؛ خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه"، "پلیس؛ راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون و تحقق شعار محوری پلیس راهور ناجا با عنوان "پرهیز از خطر؛ آرامش در سفر" برگزار خواهد شد.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره ۳۱ فروردین ۹۸ و زمان داوری آثار پایان اردیبهشت ۹۸ است که همه اقشار و گروه‌های سنی مختلف می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی یادآور شد: این جشنواره فرصتی است تا شهروندان عزیز و همیشه همراه استان پهناور کرمان خدمات و دستاورد‌های پلیس در ایام نوروز را از دیدگاه خود نقد و تحلیل کرده و متناسب با علاقه خود در قالب‌های ذکر شده به تصویر بکشند.

گفتنی است: جوایز برای هریک از بخش‌ها به صورت جداگانه و شامل نفر اول به مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده اند و ارسال آثار فقط از طریق نشانی @festpolice در یکی از پیام رسان‌های سروش، بله، گپ، ایتا، ساپنا و آی گپ امکان پذیر است.

انتهای پیام/ب

جشنواره ی "خدمات نوروزی پلیس، جلوه‌های خدمت" در کرمان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.