سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس حوزه هنری یزد خبر داد:

تجدید میثاق هنرمندان یزدی با آرمان‌های شهدا

رئیس حوزه هنری یزدگفت: هنرمندان و کارکنان حوزه هنری یزد با حضور در گلزار شهدای خلدبرین با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

محمدصادق کوچک زاده  رئیس حوزه هنری یزد در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و کارکنان حوزه هنری یزد با حضور در گلزار شهدای خلدبرین با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بر ادامه راه شهدا تأکید کردند.

وی افزود: هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی جمعی از مسئولان، هنرمندان، کارکنان حوزه هنری یزد و سازمان بسیج هنرمندان و قشر‌های مختلف مردم، با شرکت در ویژه برنامه ،آسمانی‌ترین رفیق، در گلزار شهدای خلدبرین با آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

 رئیس حوزه هنری یزد گفت: در این مراسم که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، یادگاران دفاع مقدس و قشر‌های مختلف مردم نیز حضور داشتند، هر کدام از هنرمندان در فضایی معنوی و نورانی با حضور بر مزار یکی از شهدا، فراز‌هایی از وصیت‌نامه ،آسمانی‌ترین رفیق، خود را قرائت و احساسات خود را در این زمینه بیان کردند که با همراهی و استقبال بسیار خوب مردم و خانواده شهدا همراه بود.

انتهای پیام/ی

تجدید میثاق هنرمندان یزدی با شهدای انقلاب

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.