سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سوداگران مرگ در صادقیه

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا، با اشاره به دستگیری سه خرده فروش مواد روانگردان در محدوده میدان صادقیه، گفت: در بازرسی بدنی از این متهمان قریب به ۹۰۰ گرم مواد روانگردان، کشف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عظیم شبی پور در تشریح این خبر گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده صادقیه و اطراف آن در خصوص حضور معتادان و خرده فروشان مواد مخدر، تیمی از ماموران این کلانتری ضمن تشکیل پرونده در این خصوص برای دستگیری خرده فروشان و جمع آوری معتادان وارد عمل شدند.


بیشتر بخوانید؛ کشف یک هزار و ۳۰۰ عدد سکه عتیقه


این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که سه خرده فروش مواد روانگردان با حضور محدوده‌های اطراف میدان صادقیه، اقدام به توزیع مواد مخدر و روانگردان می‌کنند که این امر، به تجمع معتادان و نارضایتی شهروندان و مسافران متروی صادقیه منجر شده است.

وی افزود: به این ترتیب، با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مقام قضایی، تیم‌های عملیاتی این یگان روز گذشته طی یک عملیات ضربتی، موفق به شناسایی و دستگیری سه خرده فروش مواد روانگردان در این محدوده شدند و پس از دستگیری هر سه را برای بازجویی به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۳ اظهار داشت: هر سه متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر و روانگردان اعتراف در بازرسی بدنی از آن‌ها ۹۰۰ گرم انواع مواد روانگردان از جمله، شیشه و گل، کشف شد.

سرهنگ شبی پور، در پایان با اشاره به این مطلب که پرونده هر سه متهم با اعترافاتشان بسته شد، تصریح کرد: این متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

دستگیری سه خرده فروش مواد روانگردان در میدان صادقیه

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.