سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی استاندار سمنان:

بیانیه گام دوم انقلاب راهنمای ادامه ی مسیر نظام است

خجسته پور گفت: ادارات شهرستانی باید از زیر سایه ادارات کل خارج شوند و در کنار استقلال خود از ظرفیت های ادارات کل نیز بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه مشترک شورای اداری و مدیریت بحران شهرستان سمنان با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری گفت : در این بیانیه بر استفاده از نسل جوان در اداره کشور تاکید شده که باید به این موضوع توجه ویژه شود .

وی با اشاره به مضوع گیری رئیس جمهور آمریکا در مقابل سپاه گفت : خوشبختانه این خطای رئیس جمهور آمریکا باعث وحدت و همدلی در کشور شده و این تهدید تبدیل به فرصت شد .

خجسته پور افزود : ادارات شهرستانی باید از زیر سایه ادارات کل خارج شوند و در کنار استقلال خود از ظرفیت های ادارات کل نیز بهره ببرند .

وی تصریح کرد : هر مدیر شهرستانی باید برنامه مدون یکساله و چند ساله ترسیم کند و در این برنامه به جلب اعتماد عمومی مردم توجه ویژه شود .

وی افزود : برای ارتقا حوزه نشاط و امید در سمنان باید بیشتر تلاش شود که فعالیت های اجتماعی می تواند در این حوزه تاثیر گذار باشد .

انتهای پیام / گ

جلسه مشترک شورای اداری و مدیریت بحران شهرستان سمنان برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، جونان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.