سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شما هم دعوتید؛

اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در بوستان جنگلی سرخه حصار منطقه ۱۳

ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳، پنجشنبه و جمعه هر هفته با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در بوستان جنگلی سرخه حصار میزبان شهروندان است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی رحمان زاده شهردارمنطقه ۱۳ تهران با اشاره به لزوم ارتقای نشاط اجتماعی و امید آفرینی در جامعه اظهار کرد: پنجشنبه و جمعه هر هفته، ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با برپایی استیج در میدان ارغوان بوستان جنگلی سرخه حصار، برنامه‌های شاد و متنوع اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه این برنامه در راستای تحقق شعار "تهران، شهری برای همه" و تدابیر شهردار تهران مبنی بر اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در پایان هفته تدارک و پیش بینی شده است، افزود: اولین اجرای این برنامه جمعه روز گذشته ۲۳ فروردین ماه برگزار شد که با هماهنگی و تمهیدات صورت گرفته تا پایان فصل تابستان ادامه می‌یابد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه اجرای این برنامه‌ها و رویداد‌های فرهنگی و هنری در فضای عمومی شهر می‌تواند موجب ایجاد روحیه نشاط و امید و ارتباط بیشتر هموطنان با یکدیگر شود، ادامه داد: برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در فصل تابستان و همچنین در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های متفاوتی تدارک دیده شده است که متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.