سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدرسه سه کلاسه خیری در ایرانشهر افتتاح شد

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه سه کلاسه خیری در روستای شمس آباد بخش مرکزی ایرانشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،اربابی اظهار داشت: برای راه اندازی این مدرسه بیش از ۱۶۸ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: این مدرسه در فضای آموزشی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع در مدت یک سال توسط خیران مدرسه ساز ساخته شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و این نهاد برای ساخت مدارس افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بردارد نوسازی مدارس با وی مشارکت می‌کند.

وی بیان کرد: سه هزار و ۱۱۹ کلاس درس از سال ۹۲ تا کنون در سیستان و بلوچستان ساخته شده که هزار و ۸۱۵ کلاس به صورت مردمی و مشارکتی تحویل آموزش و پرورش این استان شده است.

اربابی ادامه داد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

انتهای پیام/گ

افتتاح مدرسه سه کلاسه در ایرانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.