سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید بیش از ۱۰میلیون و ۵۶۰هزار تن آهن اسفنجی در گروه فولاد مبارکه

معاون بهره برداری فولاد مبارکه گفت: سال گذشته در گروه فولاد مبارکه بیش از ۱۰میلیون و ۵۶۰هزار تن آهن اسفنجی تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مختار بخشیان معاون بهره برداری فولاد مبارکه، میزان آهن اسفنجی تولید شده شرکت‌های تابعه ایمیدرو در کشور را در پارسال بیش از ۲۴ میلیون تن بیان کرد و گفت: سهم گروه فولاد مبارکه شامل فولاد مبارکه اصفهان، فولاد هرمزگان، سبا و شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری از این میزان بیش از ۱۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تن است.

وی افزود: در سال گذشته، در واحد‌های احیا مستقیم ۱ و ۲ شرکت فولاد مبارکه هفت میلیون و ۱۵ هزار تن، فولاد هرمزگان بیش از یک میلیون و ۶۹۱ هزار تن، مجتمع فولاد سبا یک‌میلیون و ۲۵۱ هزار تن و در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری بیش از ۵۵۴ هزار تن آهن اسفنجی تولید شده است.

بخشیان گفت: با توجه به اهمیت تولید فولاد و نقش آن در اقتصاد کشور، عرضۀ هفت میلیون و ۵۰ هزار تن انواع محصولات فولادی در برنامه‌ی امسال شرکت فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا قرار گرفته است که این میزان عرضه چهار و شش دهم درصد بیشتر از برنامه پارسال است.

معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزود: در بخش تولید کلاف گرم شرکت فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا تولید شش میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول با رشد دو درصدی از برنامه سال قبل برنامه‌ریزی شده همچنین در بخش محصولات سرد و پوشش‌دار شرکت فولاد مبارکه هم تولید یک‌میلیون و ۵۸۰ هزار تن با رشد دو درصدی نسبت‌به مدت مشابه پارسال در دستور کار قرار گرفته است.

مختار بخشیان افزود: مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه مصمم‌اند تا همانند سال‌های قبل اهداف شرکت و راهبرد‌های خردمندانۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی را در رونق تولید محقق کنند.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیش از نیمی از فولاد کشور را تامین می‌کند.

انتهای پیام/م

 

وضعیت تولید در فولاد مبارکه اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.