سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانلود برنامه MyPhoneExplorer 1.0.59 - اتصال حرفه‌ای گوشی به کامپیوتر و مدیریت فایل‌ها در اندروید

برنامه MyPhoneExplorer 1.0.59 به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های گوشی و رایانه‌ خود را همگام‌‎سازی، پشتیبان‌گیری، ریکاوری کرده و به آسانی منتقل کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید مدیریت فایل‌ها و اپلیکیشن‌های موجود بر روی تلفن هوشمند خیلی سخت به نظر نرسد اما گاهی اوقات کاربرد‌ها و امکانات فراوان گوشی‌های همراه، موجب می‌شود تا مدیریت یکسری ویژگی‌ها دشوار شود. به طور مثال برای پشتیبان‌گیری از عکس‌ها، فیلم‌ها و یا حتی پیامک‌های موجود بر روی تلفن همراه و انتقال آن‌ها به رایانه نیاز به استفاده از برنامه‌های مخصوصی است، انتقال فایل‌ها از تلفن به رایانه شخصی یا بلعکس نیز با اتصال وای‌فای یا بلوتوث به راحتی امکان پذیر نیست و باید از اپلیکیشن‌های تولید شده برای چنین هدفی استفاده کرد. مدیریت برنامه‌ها و همگام‌سازی‌ آن‌ها نیز از ویژگی‌هایی هستند که باید برنامه‌های اختصاصی آن را بر روی دستگاه خود داشته باشید.

برای انجام تمامی کار‌های بالا به برنامه‌های متفاوتی نیاز است که حجم حافظه داخلی گوشی را پر کرده و مدیریت یکپارچه تلفن هوشمند را سخت می‌کند. اما برنامه‌هایی نیز هستند که تمام قابلیت‌های بالا  را در خود جای داده و مدیریت فایل‌ها و اطلاعات روی تلفن هوشمند را آسان می‌کنند. MyPhoneExplorer یک برنامه جامع با امکانات کاربردی بسیار است که برای اتصال پیشرفته تلفن هوشمند به رایانه شخصی و مدیریت حرفه‌ای فایل‌ها تولید شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید تلفن خود را با استفاده از کابل، بلوتوث یا وای‌فای به رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ متصل کرده و به آسانی فایل‌های خود را منتقل کنید. همچنین قابلیت پیشتیبان گیری از تصاویر، ویدئو‌ها، برنامه‌ها و پیامک‌های موجود بر روی تلفن هوشمند نیز از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

نکته مهم در استفاده از این برنامه آن است که باید نسخه اندروید MyPhoneExplorer را بر روی گوشی و نسخه ویندوز آن را بر روی رایانه شخصی خود داشته باشید تا بتوانید از امکانات آن بهره کافی را ببرید. با این کار می‌توانید لیست مخاطبین خود در مایکروسافت Outlook یا Thunderbird را با مخاطبان گوشی خود همگام‌سازی کنید تا دیگر نیاز نباشد شماره تلفن‌ها را به صورت دستی به موبایل خود وارد نمایید. همچنین همگام‌سازی تقویم و یادداشت‌های رایانه شخصی خود با تلفن هوشمند نیز با MyPhoneExplorer به راحتی صورت می‌پذیرد. مدیریت فایل‌های فشرده و استفاده از کیبورد و موس به عنوان ورودی اطلاعات بر روی تلفن همراه نیز از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است که موجب شده بیش از 5 میلیون کاربر گوگل‌پلی آن را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنند.

برخی از ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار MyPhoneExplorer:

  • اتصال از طریق کابل USB، بلوتوث و وای‌فای به صورت محلی
  • همگام‌سازی لیست مخاطبین گوشی با مخاطبین مایکروسافت Outlook، Thunderbird، SeaMonkey، Lotus Notes، Tobit David،  Windows Contactsو دیگر برنامه‌ها
  • همگام‌سازی تقویم گوشی با مایکروسافت Outlook، Thunderbird، Sunbird،Lotus Notes، Tobit David، Windows Calendar و دیگر برنامه‌ها
  • همگام‌سازی یادداشت‌ها با مایکروسافت Outlook، Lotus Notes و ویندوز StickyNotes
  • مدیریت پیامک‌ها شامل: دانلود بر روی دسکتاپ، حذف، پشتیبان‌گیری و ارسال پیامک از طریق رایانه شخصی
  • بازبینی لیست تماس‌ها، بایگانی، پشتیبان‌گیری و حذف تماس‌ها از دسکتاپ
  • همگام‌سازی تصاویر
  • انتقال فایل آسان میان دسکتاپ و گوشی
  • ریکاوری فایل‌ها
  • کنترل گوشی از طریف موس و کیبورد
  • اتصال تماس از طریق دسکتاپ

برنامه MyPhoneExplorer تا کنون امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط نرم افزار MyPhoneExplorer:

 
  
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

        
حجم: 3 مگابايت
نسخه: 1.0.59
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 1.6 و بالاتر

 
 
انتهای پیام/

دانلود نرم افزار MyPhoneExplorer 1.0.59

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.