سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانلود APUS Camera v1.9.6.1018 - دوربین حرفه‌ای به همراه ویرایشگر تصویر برای اندروید

با برنامه APUS Camera v1.9.6.1018 می‌توانید از یک دوربین حرفه‌ای با قابلیت‌های مختلف و ویرایشگر تصاویر قدرتمند بهره ببرید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور قطع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر تلفن هوشمند، بخش دوربین آن است که هم برای خریداران و هم برای شرکت‌های تولید کننده، از اهمیت فراوانی برخوردار است. تولید کنندگان تلفن هوشمند همواره تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتواند با استفاده از سنسور‌های قدرتمند و لنز‌هایی با کیفیت، سطح تصویربرداری و فیلم‌برداری محصولات خود را هرچه بیشتر افزایش دهند. در سال‌های اخیر استفاده از چند سنسور تصویربرداری در کنار هم و ترکیب تصویر ثبت شده هر سنسور موجب شده تا کیفیت خروجی تصاویر به مقدار چشمگیری بالا رود و  تحولی اساسی در بخش دوربین تلفن‌های هوشمند ایجاد شود.

گروه APUS یکی از معتبرترین توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی در سراسر جهان است که به ادعای مدیرعامل آن در میان 10 شرکت برتر تولید کننده نرم افزار‌های کاربردی برای گوشی‌های موبایل نیز قرار دارد. این شرکت تا کنون برنامه‌های زیادی را تولید کرده که تمامی آن‌ها با جذب تعداد زیادی کاربر، جزو اپلیکیشن‌های محبوب در دسته خود قرار می‌گیرند. این شرکت در حوزه تصویربرداری نرم افزاری با نام APUS Camera - HD Camera, Editor, Collage Maker تولید کرده که قادر است با بالاترین کیفیت، تصاویر کاربران را ثبت کند.

در کنار این قابلیت، ویژگی‌های متنوع زیادی در این برنامه قرار داده شده تا در هنگام تصویربرداری کاربر بتواند شدت نور، رنگ‌بندی، قاب تصویر و موارد از این دست را تنظیم کند و به تصویر نهایی مورد نظر خود دست یابد. از دیگر ویژگی‌های مهم این برنامه ویرایشگر قدرتمند تصویر است با آن می‌توانید عکس‌های گرفته شده را به بهترین حالت ویرایش کرده، استیکر یا برچسب‌های مختلف به آن اضافه کنید و یا با استفاده از قابلیت روتوش، تصاویر بهتری بسازید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه اندرویدی به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.

برخی از ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار APUS Camera - HD Camera, Editor, Collage Maker:

  • کیفیت بالا دوربین، ثبت تصاویر با لمس نمایشگر با سرعت بالا و بدون توقف
  • قاب بندی حرفه‌ای که کمک می‌کند از سوژه‌های خود در بهترین زوایا تصویربرداری کنید
  • قابلیت به اشتراک گذاشتن تصاویر
  • قابلیت ترکیب تصویر با استیکر‌ها، متن و طرح‌های داخل برنامه
  • قابلیت ساخت پوستر با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های متفاوت
  • قابلیت اضافه کردن ایموجی و شکل‌های خنده‌دار به تصاویر
  • ایجاد حالت آینه در تصاویر
  • ویرایش تصویر با استفاده از افکت‌های بسیار زیاد
  • روتوش تصویر و قابلیت ایجاد تغییر در اجزای مختلف صورت
  • ایجاد حالت زیبایی بر روی تصاویر

 برنامه APUS Camera - HD Camera, Editor, Collage Maker تا کنون امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط نرم افزار APUS Camera - HD Camera, Editor, Collage Maker:

 
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

        
حجم: 32 مگابايت
نسخه: 1.9.6.1018
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0.5 و بالاتر

 
 
انتهای پیام/

دانلود نرم افزار APUS Camera v1.9.6.1018

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.