سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش شهرداری اصفهان برای بارشهای احتمالی چند روز آینده

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت:شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه با تمام امکانات، تجهیزات و نیروهای خود برای رفع مشکلات و آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی آمادگی کامل را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین امیری معاون خدمات شهری شهردار اصفهان اظهارکرد: سازمان آتش نشانی با ۲۴ ایستگاه برای رفع آب‌گرفتگی منازل و مراکز تجاری و شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه نیز برای رفع آب‌گرفتگی و دفع آب‌های سطحی در شبکه معابر و خیابان‌ها به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح بزرگراه‌های شهر پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و لایروبی سپتینگ‌ها و چکاپ آن‌ها برای جلوگیری از آب‌گرفتگی توسط مناطق انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه با تمام امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود برای رفع مشکلات و آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی آمادگی کامل را دارند.

وی با بیان اینکه با جاری کردن آب در مادی‌های شهر اصفهان سیلاب ایام نوروز به خوبی مدیریت شد، اظهار کرد: در حال‌حاضر نیز استفاده از مادی‌های شهر مورد توجه است و گرفتگی‌های احتمالی مسیر مادی‌ها رفع می‌شود.

امیری تاکید کرد: ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به تعداد مورد نیاز پیش‌بینی شده تا در موارد اضطراری به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری تعطیل‌پذیر نیست، ادامه داد: مجموعه شهرداری اصفهان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

انتهای پیام/م

 

آمادگی شهرداری اصفهان رفع آبگرفتگی احتمالی در اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.