سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش ماهانه ۸۰۰۰ بیمار درکلینیک ویژه وحدت ایرانشهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: کلینیک ویژه وحدت این شهرستان به طور ماهانه به ۸۰۰۰ هزار بیمار حوزه این دانشگاه خدمات بهداشتی درمانی ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکترکامران کرد  اظهار داشت: بیش از ۸۰ هزار بیمار سال گذشته از خدمات بهداشتی درمانی کلینیک ویژه تخصصی وحدت شهرستان ایرانشهر بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: کلینیک وحدت ایرانشهر با ۶۰ پزشک متخصص و فوق تخصص با تعرفه دولتی آماده خدمت رسانی به عموم مردم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: بیشترین مراجعه کننده به کلینیک وحدت به دلیل وسعت پراکندگی جغرافیایی این دانشگاه مربوط به شهرستان ایرانشهر است که ماهانه جمعیتی افزون بر هشت هزار نفر را خدمات دهی می‌کند.

وی با بیان اینکه به منظور رفاه شهروندان کلینیک وحدت به یک دستگاه تست ورزش (ECG Stress Test) مجهز شده اظهار داشت: امید است با مجهز شدن این کلینیک به دستگاه تست ورزش بیماران بتوانند به راحتی از خدمات بهتر در جهت رفع مشکلات درمانی خود بهره‌مند شوند.

دکتر کردی، تست ورزش را یک روش غربالگری جهت بررسی تاثیر ورزش و فعالیت بدنی بر قلب دانست و افزود: تست ورزش یک بررسی کلی از سلامت قلب انجام داده و این تست یکی از مهمترین روش‌های بررسی بیماری رگ‌های کرونری قلب است.

وی همچنین از وجود ۲ پزشک سونوگراف خانم برای نخستین بار بنا به درخواست شهروندان در کلینیک ویژه وحدت ایرانشهر خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در کلینیک ویژه تخصصی وحدت تمامی خدمات سطح ۲ دندانپزشکی شامل ترمیم، جرمگیری، فیشور سیلانت، پالپوتومی و درمان پالپ زنده به شهروندان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/گ

کلینیک وحدت ایرانشهر خدمات بهداشتی درمانی ارائه میکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.