سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرمندان بسیجی تجلیل شدند

در هفته هنر انقلاب اسلامی از جمعی از هنرمندان بسیجی استان زنجان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع برخی ازهنرمندان زنجانی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران، بیان دستاورد‌های معنوی انقلاب با زبان هنر را از جمله وظایف هنرمندان اعلام کرد.

وی با اشاره به این که امروزه هنرمندان در عرصه‌های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته اند افزود: تعداد سالن‌های نمایش از ۸۰ سالن در قبل از انقلاب، اکنون به یک هزار و ۵۰ سالن رسیده است.

سرهنگ طهماسبی به رشد نمایش‌های سنتی و آیین‌های مذهبی اشاره کرد و گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی در سراسر کشور هزاران جشنواره برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان با بیان این که انقلاب ما یک انقلاب پویا است گفت: هنرمندان در قالب رشته‌های هنری مختلف مردم داری، مردم یاری، محروم نوازی و ظلم ستیزی را نشان می‌دهند.

وی با بیان این که در دیگر عرصه‌های هنر نیز شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری هستیم گفت: اکنون پس از ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ملت غیور در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی، با عزت ایستادگی می‌کنند.

سرهنگ طهماسبی در ادامه به حادثه سیل در برخی از استان‌های کشور هم اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود هنرمندان نیز همانند گذشته برای کمک به مناطق سیل زده پیش قدم شوند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان همچنین افزود: در این مدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان هم انواع مواد غذایی، پتو، پوشاک، آشپزخانه سیار، تجهیزات و انواع ماشین آلات به این مناطق فرستاده است.

در پایان مراسم از برخی هنرمندان زنجانی تجلیل شد.

انتهای پیام /ک


تاکید جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به بیان دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی به زبان هنر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.